Gå til innhold

Driftingløp på Rudskogen - 21.10.06 - Ingen startavgift

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk hørt at det er meldt 0 grader på lørdag, og sludd! Men ikke noe som heter dårlig vær, men dårlige klær:D så bare kle på dere folkens:D hehe... Morro blir det uansett:)

Må bare prøve å komme meg unna det bursdagselskapet da.. hmm.. *host host, meg syk:P

Er heldigvis ikke SÅ ille :)

10-12 varmegrader og litt regn som letter utover dagen ser ut til å være det både storm og met er enige om. Skal jo bli sol og fint på søndag. Krysser fingre for at solen kanskje tar en tur etter lunsj på lørdag også ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Minner også om at dere som skal kjøre må være tidlig ute, slik at vi ikke blir stående å ta teknisk innsjekk under treningen. Vi er litt avhengig av at alt går smooth :)

Dere vil få utdelt påmeldingsskjema, speakerskjema og regler i porten. Deretter kjører dere rett til teknisk i depotet. Teknisk kontrollant signerer da på påmeldingsskjemaet som dere så leverer i sekretariatet. I sekretariatet skal dere også løse engangslisens, samt få utdelt startnummer og plass i depotet.

Det vil være vakter som hjelper dere hele veien dersom dere skulle lure på noe.

Vi sees!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha overvært en "diskusjon" om breisladdsvingen på irc føler jeg for å nevne på denne D1GP-filmen; "Video Option vol 138". Løpet går på AutoPolis og har en enOrm tribune rundt hele langsvingen. 2005 series round 4 heter denne runden.

Den er omtrent som lørdagens trasé, bare speilvendt. Forskjellen er at de store gutta holder en målt fart på 180km/t inn i første svingen. :drive2

Er forresten MANGE som moser bilen sin rett frem i første sving da det står en vegg der(!). Riktignok er den polstret med 1 meter tykke skumgummitjukkaser, men selv de motorsvake AE86ene har 150km/t inn i svingen. Dommerne er som vanlig meget hysteriske! :thumb

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høres litt cocky ut, så tror jeg nok vi som arrangerer dette har ganske grei peiling på hva som er en verdig drifting trasé. Hadde vi kunnet velge å vrake i baner, så hadde vi kanskje valgt noe annet. Inntil videre er det langsvingen som gjelder, og den er ikke noe dårligere enn andre driftingbaner.

Silverstone, Autopolis, Fuji og Sugo bruker alle bare to svinger...

Utenlandske driftingførere som ikke er fôret opp med breisladden har en helt annen oppfatning av langsvingen. Kanskje er den litt lang og kjedelig, men to biler side om side med full gass på tredjegir blir ikke feil!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmeldingen har endret seg hver eneste dag, så det er ikke godt å si. Det er uansett ikke meldt øs pøs, men lett nedbør som letter utover dagen. På søndag er det meldt sol. Så med litt flaks kanskje solen tar turen allerede midt på dagen på lørdag :)

Kryss fingre!

Som svigerfar i Sarpsborg sier: "Sola skinner alltid i Østfold"

Jeg har klart kunststykket å sende bil m/samboer til Sarpsborg i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbudet, men jeg har klekket en plan om å hoppe på bussen fra buss-sentralen (grøss) kl. 07:15, ankommer da Sarpsborg 08:35 hvor jeg kan overta bilen, alt står da på om jeg hører vekkerklokka :D

Skal opp tidlig i morra jeg og. Avgang herfra et sted mellom 07.00 - 07.30.

Tidligere enn jeg står opp på vanlige ukedager jo, hehe. Men hva gjør man ikke for å få med seg noe kult? :D

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider