Gå til innhold

Driftingløp på Rudskogen - 21.10.06 - Ingen startavgift

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en tur og tittet i går jeg også.. Utrolig mye bra kjøring og litt dårlig..:)

Synd med været, ble ikke helt det samme trykket på kjøringa som når det er tørt.. Ellers syns jeg det var et bra arrangement, eneste jeg har å utsette er at det var litt langt mellomrom mellom bilene innimellom.. Gleder meg til dere setter i gang for fullt til neste år!

Og, utrolig entusiastisk speaker..:D

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var noe av greia med langt mellomrom mellom bilene, var at intercomene vi hadde leid sluttet å fungere, en etter en, så på slutten måtte han som leverte speakerskjema, sende av gårde biler, samtidig som at 40 andre lurte på ting og maste!:) Derfor det gikke litt tregt i blant... Men men, neste år så leier vi ikke utstyr av de hvertfall, det er nok snickers og twist! Ellers vil jeg takke alle førere og publikum for et veldig bra vær, tross av været, å håper vi ser alle sammen der til neste år! En stor takk er også rettet til funksjonærene, som gjorde en utrolig bra jobb!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen folkens. Hadde planer om å sove lenge i dag, men den siste ukens tretimers netter har maltraktert døgnrytmen min. Våknet 08.30 og var lys våken. Det første jeg tenkte på var hvordan vi skal få fortgang i kvalifiseringen til neste år :D

Først og fremst vil jeg bare takke alle som tok turen til Rudskogen i går. Totalt var det faktisk rundt 1000 stykker som tok turen, noe som var over all forventning. Vi drømte om sol og 1000-1500 mennesker, men at det skulle komme så mange i regnværet viser bare hvor sporty driftingmiljøet er.

Jeg må også takke dere som deltok. Hele 38 deltakere fordelt på to klasser er fantastisk! Jeg må også si meg imponert over nivået. Både på biler og førere. Det var jo som å være i Japan eller noe. Masse fete japsebiler, iblandet litt europeisk krydder. Helt konge!

Arrangementsmessig så hadde vi noen problemer med det innleide sambandet (8 av 10 radioer var tomme for strøm etter to timer...), men det var også de eneste problemene vi hadde. Resten gikk som smurt, og funksjonærene gjorde en kjempejobb! Tusen takk til dere som stilte opp, og ikke minst til Einar som gjorde en kjempejobb med å administrere vaktene. Vi hadde ikke klart dette uten dere!

Arrangementet ga oss også de svarene vi trengte for å forberede neste års sesong. Vi vil gjøre noen justeringer for å bedre effektiviteten, men det er bare detaljer. Blant annet vil vi flytte line-up nærmere depotsvingen, slik at vi kan sende bilene tettere og spare tid. Men ellers fungerte løpsformatet utmerket. Nå trenger vi bare flere biler i Pro, slik at vi kan kjøre mer twin battles. Det var jo bare helt rått!

Så nok en gang: Tusen takk alle sammen! Dette var fantastisk moro, og motivasjonen er nå på topp for 2007.

Til slutt vil jeg bare få nevne noen førere som fortjener skryt:

Ha|||on: Fantastisk kjørt! Hele dommerpanelet sto å jublet hver gang du kom!

Raymond: Hvor kom du fra. For oss var du en gave fra himmelen!

Kenneth Groth: Rattrust er et ukjent begrep skjønner jeg!

Yngve Lindgren: Glemte Kenneth igjen talentet sitt i hanskerommet eller?

Strengt tatt kunne jeg sikkert ramset opp sikkert 20 førere til som fortjener skryt, men dette var de jeg la best merke til. Ellers må jeg jo si at nivået steg betraktelig i løpet av dagen etterhvert som førerene fikk perfeksjonert langsvingen. Vi har sett utallige biler sidelengs i den svingen før, men aldri slik som i går. Grensene ble pushet lenger og lenger, og jeg hadde til tider gåsehud når jeg så hvordan noen av gutta angrep venstresvingen. Helt rått!

Spesielt må jeg gi skryt til gutta i Pro som virkelig tok et stort steg i går og mestret twin battles på en fantastisk måte! Respect!

Jeg vil avslutte denne posten med et sitat fra Graham McNamara, sjefen for Prodrift. De er uten tvil de proffeste driftingarrangørene i Europa, og var til stede på Rudskogen for å overvære arrangementet.

"Jeg har vært til stede når drifting har debutert i en rekke europeiske land, og dette er det beste jeg har sett! Førerene holder et svært høyt nivå, bilene er flotte og arrangementet var helt topp."

Som den Irske hardhausen han er nevnte han ikke været med et ord :D

Nå skal jeg bare nyte følelsen av å ha vært en del av noe helt spesielt. Ha en fantastisk søndag alle sammen. Vi sees på DRIFT BATTLE i 2007!

Fredrik

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var helt KONGE!!

Selvom jeg ikke fikk kjøre :D

Men bilen min ble misbrukt.. og utrolig nok så rørte vi ikke en skrue.. bare sjekke olje og vann.. også kjøre videre..

Men fiiifaen for et nivå på endel av gutta!

Hallon er sykt flink, han gutten skal de pro gutta passe seg for i fremtiden...

Og han duden med s14 som HADDE s15 front hehe :p SYYYYYKT fet bil!! Jeg har vært borti endel s14 gjennom tiden, men denne var en av de peneste jeg har sett.

Bra jobba FSR! Helt konge.. og angående de småjusteringene ang venting osv.... ting faller nok på plass og blir bedre gang for gang...

Det er en vis mann som sa "Rom ble ikke bygget på en dag"

Til slutt vil jeg bare takke Breda for å kjørt bilen min... fikk virkelig tak i kjøringen på slutten der. Hvis jeg ikke tar feil så var han på 3de plass etter innledende... men snurra i finalen. Så dere skal ikke se bort ifra at han er litt hekta han også ;)

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider