Gå til innhold

Driftingløp på Rudskogen - 21.10.06 - Ingen startavgift

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Nei, i utgangspunktet ikke. Om du bare skal bruke de foran så kan vi nok gi disp, men når det er sagt så er ikke det spesielt gunstig selv om det kan virke slik. Har selv prøvd med slicks foran, og resultatet er en ubalansert bil der fronten henger igjen i svingene. Lettere for å snurre mao...

Ved trening har jeg kun brukt slicks foran og gatedekk bak. Vist dere gir disp stiller jeg med slicks foran. Nok riktig det at bilen snurrer fortere med slicks, eneste fordelen med det er at en kjører ikke så langt ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he. Sant nok. Hvilken klasse havner du i? Dersom du skal kjøre Club er det ikke noe problem. Det er først når man kjører twin battle at det er viktig at alle kjører på noenlunde lik type dekk...

Havner under club. Har stoler og firepunkt seler men mangler bur. Kjører "underpower" drift:). Kjører faktisk uten sperre slik at jeg kan bruke bilen både spor og drift men jeg må jobbe mye mere med bilen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir en gjeng som kommer fra Bergen også... Gleder meg! Dette blir gøygøygøy!!! ;D

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: Nå vet jeg ikke helt hvor godt du husker ting vi har snakket sammen om på msn og slik, men jeg syntes iallefall det hadde vært veldig moro å hjelpe til...

Har sendt deg mail, Mvh Magnus Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mess: funker nå

ottesen: vi tar i mot all hjelp vi kan få. Vi trenger en 8-10 funksjonærer, så dersom det er flere som vil hjelpe til så er det bare å sende en PM eller en epost. All funksjonærer kommer selvsagt inn gratis. Vil vil rullere på plasseringene slik at alle får se masse bra drifting. Også antar jeg at vi klarer å fikse noe mat og drikke :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider