Gå til innhold

kjøpt og betalt?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har vel sikkert med en vurdering av hva/hvor mye man selger her inne, og hvorvidt det er overskuddsdeler man har liggende, eller noe man importerer og selger videre (uten at jeg har sjekket ut noen av deres annonser)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det ikke mere enn rett og rimelig at polardego oxo får samme straffen, står ikke ikke batalende firma på han

Nå er det vel litt forskjell på å annonsere og ta opp bestilling på deler for salg, i forhold til å åpne opp for en samlebestilling hvor utgansgspunktet er at alle skal spare penger på det. Etter som jeg har skjønt har ikke Polardego noen økonomisk vinning i dette!

Men jeg synes du kan sende ham en PM slik at han selv kan få uttale seg om den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får primert dekket kostnader for bensin og ferge... Og jeg spurte om tillatelse før jeg satte igang dette, siden jeg vet dette har vært diskutert før.

Jeg er usikker på om det blir flere samlebestillinger fra meg uansett da dette var mer jobb og styr enn jeg faktisk regnet med... :shake

Men for de som lurer, nei jeg blir ikke rik av dette.

Mvh Håkon.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt her er at det skal være likt for alle. Noen skal ikke bli utestengt imens andre blir det. Har man en viss inntekt i det her må det være likt for alle. Tviler sterkt på at noen gjør dette med en eller annen form for inntekt.

Nå er det vel litt forskjell på å annonsere og ta opp bestilling på deler for salg, i forhold til å åpne opp for en samlebestilling hvor utgansgspunktet er at alle skal spare penger på det. Etter som jeg har skjønt har ikke Polardego noen økonomisk vinning i dette!

Men jeg synes du kan sende ham en PM slik at han selv kan få uttale seg om den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider