Razzy Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hei folkens, jeg skal lære meg å lakkere. Noen linker til hvor jeg kan kjøpe meg en skikkelig sprøyte, eller et nybegynner sett eller noe lignende?? Jeg har bare en garasje som er åpen, så det er ingen mulighet til å varme den opp, og ventilasjon er det også dårlig med. Kanskje jeg bare skulle finne noen som kan lakkere for meg :p Siter Opel corsa b worldcup 1994, 1.6 16v - 109hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ok.. Du starter opp med ett spørsmål, så kommer du på alt det negative som gjør din egen garasje uegnet og til slutt konkluderer du med at det ikke er så lett allikevel.. Hva er det du egentlig lurer på ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razzy Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Konkret lurer jeg egentlig på om hvor man begynner for å bli en OK lakker. Jeg syns det med tribal, og andre vinyler begynner å forsvinne litt jeg. Alle skal bare lakkere bilen sin i en farge liksom, jeg vil ha dekor og vinyl på siden! Siter Opel corsa b worldcup 1994, 1.6 16v - 109hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 finn tråden til nsr... se og lær... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 denne :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=98324 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg