Gå til innhold

Svinghjulsbolter 2,2 turbo 20V

Ranger emnet

_Kenneth_

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe alle nye i 12.9 på jernavaren.. Men på "AKTE" står det at det skal være M10x1x43 på svinghjulsboltene, og M8x16 på trykkplateboltene.. Vil dette si M10 med gjengestigning på 1mm..?? Standard M10 har jo 1,5 i stigning, så spørs jo om denne dimensjonen finnes hos jernvaren, eller om jeg må jøpe nye hos Møller.. Skal bygge om fra manuell, og har da ikke disse fra før.. :(

EDIT: Bytter fra 1,75 til 1,5 da jeg hadde skrevet feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stigning på 1 ja. Vanlig M10 er 1,5 såvidt jeg vet. Er ikke strekkbolter. Selv om det er Møller så koster veil ikke bolter allverdens?

VWgolf1: aldri fulgt med svinghjulsbolter i de clutchsettene jeg har sett. Ser ingen grunn til at det skulle følge med heller. Å ta av svinghjulet er rimelig unødvendig hvis man bare skal bytte clutch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stigning på 1 ja. Vanlig M10 er 1,5 såvidt jeg vet. Er ikke strekkbolter. Selv om det er Møller så koster veil ikke bolter allverdens?

VWgolf1: aldri fulgt med svinghjulsbolter i de clutchsettene jeg har sett. Ser ingen grunn til at det skulle følge med heller. Å ta av svinghjulet er rimelig unødvendig hvis man bare skal bytte clutch

Beklager, skrev 1,75 da jeg mente 1,5.. Tenkte på M12 skjønner du.. hehe.. Men da er det jo bare å ringe skrueleverandøren vår på jobb da, har jo 50% på slikt, så skal vel ikke bli så dyrt..

Alt på Møller er dyrt synes jeg.. :( Er glad for at jeg har tilgang på "AKTE" så jeg kan finne ut av dimensjoner og slikt selv, da kan jeg lettere høre hos andre leverandører.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider