yesiam Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg lurte litt på fforskjellige måter å trimme en Granada på :) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 komme jo litt an på åssen motor du har i an ;) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yesiam Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 2.3 V6 foreløbig automat =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehe er litt leit å si det men kast den! Hiver ut min snart ..og blir 8èr i den ... 2.8i er jo en mulighet med kvassere kammer større filter osv .. Vet man får turbokit til den for 40.000 skr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 i min granada blir det 2.0 DOHC med turbo fra en caravelle turbodiesel blir billig morro ;) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 er det noen motorer som er bolt-on? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 det meste går vel om hverandre sånn nesten , men skal du bytte til 6èr fra større granadaer / scorpio etc må man vel bytte kasse oxo og litt sånn , men er ikke mye som skal til... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 tenkte på 8`er jeg:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 In for info. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 tenkte på 8`er jeg:) Det vet jeg faktisk ikke , men håper noen andre her inne vet for hadde vært gøy å vite :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 har komplett turbo blokk med alt... 2.8i . Om det var av interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-kungen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 i min granada blir det 2.0 DOHC med turbo fra en caravelle turbodiesel blir billig morro ;) offtopic men jeg har en 2l doch motor fra en scorpio som jeg funderer litt på å turbokonvertere. vet du om denna motoren holder? ettersom du driver med det selv:) er det mye som må endres på de før det lar seg gjøre? takker for svar:) Siter 1995 volvo 940LT HGV 1990 volvo 240 Turbo (prosjekt) 1994? ford sierra stubben edition [x] 1994 mod ford scorpio [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg vil tro at ohc motoren er bedre å sette turbo på, mye mer trim vennlig. Det er den motoren som brukes mest. Men HELT sikker på at det går fint å sette en turbo på dohc'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marco Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 har du motor mye skal du ha får den Siter marco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 har en ohc motor som har gått 85tusen og har fått grei overhaling av toppen og noen simringer nede(grunnet den sto stille i 5 år) interesert? pm Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg