Gå til innhold

flytting av batteriet bak!

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt sosialt samvære :D

Hvor kjøpte du kabelen din butcher ?

har du noe termisk sikring på kabelen frem til starteren?

Sikring er for pyser..

Kabel får du kjøpt på steder de selger bilstereo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra en som lager en egen tråd om å skru ut en bolt;)

hehe, den tråden er ikke oppe i fem sider da :P

poenget mitt var jo bare:

All den tiden som har blitt brukt i tråden, kunne man brukt på å flytte batteriet isteden :p hahaha..

Samme gjelder vel bolt-tråden min, men jeg fikk jo svar av eldarh riiimelig tidlig i tråden og fant da ut hva jeg skulle gjøre..

Dagen etterpå, hadde jeg gått på gjør-det-selv verksted og kappet, montert nytt stag og justert dette. Spørsmålet mitt var også definert klart og konsist.. Jeg så jo ganske tidlig at makt ikke er lurt å bruke på det pinglete opphenget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den tråden er ikke oppe i fem sider da :P

poenget mitt var jo bare:

All den tiden som har blitt brukt i tråden, kunne man brukt på å flytte batteriet isteden :p hahaha..

Samme gjelder vel bolt-tråden min, men jeg fikk jo svar av eldarh riiimelig tidlig i tråden og fant da ut hva jeg skulle gjøre..

Dagen etterpå, hadde jeg gått på gjør-det-selv verksted og kappet, montert nytt stag og justert dette. Spørsmålet mitt var også definert klart og konsist.. Jeg så jo ganske tidlig at makt ikke er lurt å bruke på det pinglete opphenget..

ja den tiden ja....

men har vore et slikt jevligt vær her.

og eg går ikkje ut å blir våt og kald når eg er sjuk, hadde sikkert ikkje du heller gjort,

men men nok om den saken

venter forsatt på Hpfreak som skulle legge ut noen bilder her:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører du hovedstrøm UNDER bilen???

mange fordeler med å kjøre den på underside.

Mye sikrere mot brann, kortere vei. Ulemper er at den ligger utsatt til mot slag og skader. Mør ha den i noe beskyttende materiell på de mest utsatte stedene.

Er også noen som legger den inni kanalen og frem...

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider