Solidus Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 fikk den nye alpinen min i dag (cda9855) og dermed trakk eg to nye rca kabler bak til forsterker(hadde en fra før), men når jeg starter bilen blir d støy i høytalerene, og hvis jeg gir mer gass øker støyen, akkuratt som om støyen følger motoren.. Noen som har peiling? kordan får eg fikset dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sjekk her: http://www.bilradiospesialisten.no/index.php?aID=36&ids=artID Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Er vel hva vi kaller dynamo støy vil jeg tippe, det skjer når du har for dårlig jording, strøm har det med å velge lettest mulig vei og når jordingen til forsterker er dårlig velger den en annen vei.. signal kabelen din. Så mest sansynlig har du brent av noe til skjermingen av signal kabelen i spilleren din. Du kan løse dette med å først fikse jordingen til forsterkere og spiller dermed lese posten til Zetec Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 er det ikke på tide med en sticky om dette snart? beynner og bli en del tråder om støy ol. og flere blir det Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg