rakett Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Har en gammel omega som sporer ALTFOR mye etter min mening, dekka er 205\55-16. noen som har noen gode råd? var litt slark i styresnekka, så jeg stramma det inn, virka som at det ble bedre da, det ble i allefall annerledes, men den er fortsatt ganske fæl å kjøre.. håper på svar, pga jeg skal snart på EU.. Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 kan være en ide og sjekke foringer og spissing av forstillinga... Hadde samme greia på min bil, bytta bakre bærearms foringer og justerte spissinga og da ble det veldig mye bedre og kjøre... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet August 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 har sjekka foringene, skifta faktisk en også, selv om den ikke var gått..... spissingen har eg ikke sjekka, men har en mistanke om at det er det, må vel få sjekka det. kan eg defekt bærekule innvirke på sporingen? Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 alt som ikke er helt som det skal i hjuloppheng kan påvirke, litt slarke i en bærekule kan påvirke en del regner jeg med.. Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 ja, tenkte meg nesten det.... da må jeg vel planlegge å skifte bærekule fort, bare teit at dem er klinka på omega! så jeg må borre ut bolten, og erstatte den :rolleyes: Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg