Norton Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hei! Vurderer å kjøpe en cd spiller som er på tilbud hos Dynabel.no denne uka. Noen her på forumet som har en slik spiller, og som kan anbefale den? Bra lydkvalitet/brukervennlighet(lett å bruke)? Takker og bukker for alle tips/hjelp!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Dette er en meget god spiller som fortsatt selges i store kvanta på år nr. 4 Den har det meste som man ønsker av muligheter å har en veldig greit brukervennlighet Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Da blir det ny spiller på meg! Høres ut som den holder i massevis for mitt bruk! Takker og bukker til deg "[pastor]"! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KræsjBangBang Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 du handlet ukens tilbud på eltek? jeg kjøpte 2;) skal bare ha den en stund, kommer ann på om jeg blir fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg