Gå til innhold

Hvilken kasse ville dere brukt!

Ranger emnet

MortenM

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått bassen min hjem,seff har guttungen ødelagt kamera så får ikke lagt ut bilde men her er hva som står bak på magneten.

Miam™ SoundWorx USA 100% made ìn U.S.A

Noen som veit noe om detta her?

jupp, det er plug`n play som importerte det til norge... var sponsa,og brukte det selv noen år. ( samme sponsoren som jeg har nå også) ;)

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn,da har jeg Måla på kassa har ikke peil for 5 flate håssen volum regnes ut men her er måla vertfall:

B:40,6 H:29 jubde:34,5

høres detta for stort for en 10" av merke SoundWorx ???? finner ikke ut no på nett lissom

Hvis vi tar utgangspunkt i 20mm materialer er kassen din på 28 liter.

Tror ikke det er for stort.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm ok,,,men så har jeg tengt litt,istede for 4 kanta kasse ell no som bare står bak,så tengte jeg på å bygge en 3 kanta kassa på en måte som går helt fra golv å helt opp til hatthylle. lissom så det blir en vegg på en måte,men håssen skal jeg da regne ut hvor stor den må bli?

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå ok, hva du fornøyd med det merke?

halla ! det merket funka greit det. mener å erindre at de skulle ha mellom 25 og 30 liter pr stk, i portet kasse...? det kommer også ann på hvilken serie det er... ring 62420786 eller gå inn på dreamtm.det er han som importerte de greiene...

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men asså nå veit jeg stor kassa skal være asså max 30L,det jeg da lurer litt på...å vurderer er: bygger bakryggen på kassa så den skråner likt med sete ryggen, front plata på kassa skal være helt rett, bredda blir omtrent som sete ryggen omtrent å høyda blir da fra golv i bagasjrommet til hatthylle, jubde på topp blir kanse bare MAX:5cm å nede blir da kansje 12Cm ell no men da blir jo egentlig kassa kansje en smule mer enn 30L da kanse bare sette en skillevegf i kassa ,høres det dumt ut?

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider