Gå til innhold

Enda en GTI Hær i gården!

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

I går solgte jeg den andre gtin å på vei hjem så jeg en annen 83 GTI stå på bensinstasjonen. var inne på stasjonen å hørte om de viste hvem sin det var men det gjorde de ikke. Så da skreiv jeg en lapp å la på viskeren hans!

I morres ringte han meg å var noe motvillig til å selg bilen siden han hadde hadd den siden 1998 og han Elska den.

Etter mye akkedering fikkjeg pruta den 5000 kroner pga en slange til varmeapparat registeret lakk.

Trodde jeg fikk bare det som var der, men nei da! fikk med komplett innsprut fra en gti han hadde før, polyforinger fram og bak nye i eske, tverrtårnstag oppe og under framme, nye dørtrekk uten høytalerhull, og passasjerstol uten hull (går vel å bygge om?), sony mp3/cd spiller!. og 5 STK. otginale veldig bra gti snowflakes felger!

noen dårlige bilder:

Bedre kommer i morra!

PICT0061.jpg

PICT0058.jpg

PICT0057.jpg

PICT0062.jpg

PICT0063.jpg

PICT0064.jpg

PICT0065.jpg

PICT0066.jpg

PICT0068.jpg

Mens vi lasta opp komme denne sjønne og strøkne traktoren også!

PICT0059.jpg

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil du har fått deg:) og så å komme over slike biler på den måten da, har prøvt lapp i ruta på mange avskilta einsere jeg ikke vet eieren på, ingen så ringer..:p

synest forresten at polardego er litt barnselig når han kommer med slike uttalelser, i alle fall i en tråd om en ny bil som du skal beholde, han lager tråder om nye biler selv, og om alternativet er å forsøpple en alle rede eksisterende tråder med enda en bil, så er det en hel del mer oversiktelig å ha en tråd til hver bil synest nå jeg:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil du har fått deg:) og så å komme over slike biler på den måten da, har prøvt lapp i ruta på mange avskilta einsere jeg ikke vet eieren på, ingen så ringer..:p

synest forresten at polardego er litt barnselig når han kommer med slike uttalelser, i alle fall i en tråd om en ny bil som du skal beholde, han lager tråder om nye biler selv, og om alternativet er å forsøpple en alle rede eksisterende tråder med enda en bil, så er det en hel del mer oversiktelig å ha en tråd til hver bil synest nå jeg:)

Hør her din forbanna kålrabi, hvis du ser litt på Golf1 forumet så skjønner du hva jeg mener, annenhver post er jo av Tjekk... Nå blir det snart forum på dav.no og der blir begrenset adgang, det kan æ love dæ... :shake

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her din forbanna kålrabi, hvis du ser litt på Golf1 forumet så skjønner du hva jeg mener, annenhver post er jo av Tjekk... Nå blir det snart forum på dav.no og der blir begrenset adgang, det kan æ love dæ... :shake

ja, sjønner poenget ditt da, men er ikke nødvendig å komme med slike uttalelser på en tråd om en bil han skal ha, men jeg har forlengst forstått at uansett hva vi som ikke er einser-eksperter sier, men prøver å lære litt etter hver, så skal du hakke på det.

Men når det er sakt, så er ikke du Tjekk veldig tålmodig med å søke å lese før du øser ut med spørsmål:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider