Gå til innhold

Enda en GTI Hær i gården!

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

DA har jeg skaffa slangen som er hull på inn til varmeapparat registeret!

da er det kun et problem igjen med bilen og det er en bensin lekkasje på et rør inn til bensinpumpa som ikke selges av møller lengre, men tror det er en banjo med rør på så det håper jeg å ordne på seth service i morra om ikke kansje tar det fra gtin på huggern!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke bare det at jeg er utolmodig :) det jeg prøvde å få til ei venning var å få tråder med problemet i topicen så når man søkte skulle man få raske svar i ettertid. jeg kan godt lese 30 siders prosjekt tråd for å finne feilen men det er unødvendig synes jeg da om vi kunne fått det lettere!

vet ikke om dere sjønner hva jeg mener???

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener, søker du på tomgangsproblem så får du opp en tråd på 30 sider fra langt tilbake, så må du lese gjennom osv. Det gjør da ikke noe for ekspertene her og ha en eller 2 tråder oppe med litt info, så folk her slipper og klø seg i hodet i mange timer?

Forresten, nydelig bil ;) vet om en forlatt en som står i området her, tenkte på og kjøpe den, inntill jeg så hvor mye rust det var i tillegg til av vinduet i døra har vært knust i 3 år ( er noen liter vann her ja....), stolene er borte....:(

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får nå prøve på det, prøveskilter fra 2001, de har vært leid ut flere ganger så fant ikke ut noe der... Er bare hjulbuene ( pga. bredderene) og litt bakpå kanalene som er kjeks, men tenkte på og få montert alt av gti-stuff i 80`modellen ( gti-old school).

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pumpedyse: veit ikke hvordan jeg skal tolke den men tolker den delvis som en støtte til å prate mye hær på forumet?

Nå har jeg fiksa vannslangen å testa bilen å den går som et uvær :) hehe

føleren til vanntempen er deffekt så der må jeg leite opp den da å prøve å bytte den!

så var vacuumen til fordeleren dottet av å tror jeg kansje ikke har fått den helt til enda heller men kjøper ny slange i morra.

noen som veit om vifta går om vanntemp føleren er deffekt? på den røde går nemmelig vifta i 20 sekkund etter jeg har stoppa motoren men det gjorde den ikke her så mistenker den aldri går kansje ?!?

er det kun en tempføler ikkesant?

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pumpedyse: veit ikke hvordan jeg skal tolke den men tolker den delvis som en støtte til å prate mye hær på forumet?

Nå har jeg fiksa vannslangen å testa bilen å den går som et uvær :) hehe

føleren til vanntempen er deffekt så der må jeg leite opp den da å prøve å bytte den!

så var vacuumen til fordeleren dottet av å tror jeg kansje ikke har fått den helt til enda heller men kjøper ny slange i morra.

noen som veit om vifta går om vanntemp føleren er deffekt? på den røde går nemmelig vifta i 20 sekkund etter jeg har stoppa motoren men det gjorde den ikke her så mistenker den aldri går kansje ?!?

er det kun en tempføler ikkesant?

jeg synes at man skal diskutere div. ting og tang på forumet. det er derfor at heter diskusjonforum. men selvfølglig så så er det lurt og søke litt først og se om man finner den info man trenger. tror vi luke ut mye av dette ved og gjøre klistre tråd i toppen bedre. synes det er greit at man spør når man lurer å. er jo mange her som sitter på mye kompetanse når det gjelder golf 1 hvis noe føler at det er feil og bli spurt om tingen så er det bedre at de sier fra. slik at man slipper sure og gretne folk her. man må ikke svare på tingen hvis man ikke har lyst heller

temp givern til vifte sitter nederst på radiatoren så den går utenom temp giver til intrument brettet.

er helt normalt at vifta får i ca 20 sek etter at du stopper den.

min gjør hvertfall det.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg betalt en GTI baklukespoiler, så gleder meg til den kommer :)

Et lite problem jeg kom over på bilen da jeg var ute å leika meg i dag er at den er tung å få i første gir å det kjennes ut som om det er selve girstanga som skulle ha gått 3-5 mm lengre til venstre! noen som har vert borti dette?

Å i dag har jeg vert så heldig å få kjørt om kapp med 2 stk gti 16v (golf2) og halte relativt godt i fra de begge! er det vanlig at ener gti 8v går bedre en toer gti 16v pga vekta eller må jeg regne med at golfen er litt trimma? (spjeld eller kam f. eks)

Og enda et spørsmål: Noen som har testa slike " power rør " ? altså de man får kjøpt for å sette mellom luftfilterboksen og innsugsmanifoilen! noe merkbar eggekt av dette?

Tror det var alt for denne gang. lite bilde taking i dag så får greie oss med dette bildet av kjell magne sitter å spiser en mc donalds lunsj på panseret på sportsbilen. kommer nye i morgen:

einsersns.jpg

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider