Gå til innhold

Et lite spørsmål ang ledningsnett til det elektriske.

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

ahh... men når bolten bunner da? altså går helt ned i enden på veiva? må jo være sykt mye greas inni der for at lagret skal bli presset helt ut, eller?

huska ikkje kor mye vi hadde i men trur ikkje det var så himla mye,

er no bare å presse inn med ei greaspresse det,

så skal du sjå du får det til,

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det ut fra den andre veiva.. men oppdaget at det var en ting i den automatveiva også som jeg ikke fikk ut på samme måte. Hvordan får jeg denne tingen ut???

Svar fort, da jeg holder på i garasjen nå. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det ut fra den andre veiva.. men oppdaget at det var en ting i den automatveiva også som jeg ikke fikk ut på samme måte. Hvordan får jeg denne tingen ut???

Svar fort, da jeg holder på i garasjen nå. :P

convurteren du meiner eller?

 

kan du ta et bilde så en får sjå ka du meiner?

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinghjulet er jo ikke i nærheten av den tingen? Den tingen er konisk. Den går fra ytterkanten der, å videre inn i hullet hvor lagret skal stål. Siden den er konisk er den like stor som lageret er i ytterkant i ytterkanten og like stor som lageret er i innerkanten om du skjønner.. Må derfor ha denne ut for å få lagret inn...

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinghjulet er jo ikke i nærheten av den tingen? Den tingen er konisk. Den går fra ytterkanten der, å videre inn i hullet hvor lagret skal stål. Siden den er konisk er den like stor som lageret er i ytterkant i ytterkanten og like stor som lageret er i innerkanten om du skjønner.. Må derfor ha denne ut for å få lagret inn...

okay var sikkert den eg sleit so j****** med,

bare å prøve seg fram med det du har å hjelpe deg meg,

huska ikkje heilt korleis eg gjorde det, er jo 2 år siden eg gjorde det

men du får det sikkert ut.

om du ikkje må over med den fra andre motoren da!

lurer på om der ikkje sto en foring eller noe løye der med meg,

så da må du sikker over med den fra andre motor:D

 

om det ikkje er andre her som har peiling,

 

skal sjekke ka som står i haynes boka

straks tilbake med svar her:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert den du sleit med ja.. Tenkte å få start på bilen idag, så hadde vært best om jeg fikk ut den tingen fort som F***.. :P Har ikke mulighet til å bytte fra den andre motoren. Da må jeg jo bytte hele veiva..? Blir vanskelig det, når motoren står i bilen.. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår