Gå til innhold

Prøve seg på DB drag? Tenker på "sangene"

Ranger emnet

bjaa

Anbefalte innlegg

Okay, skjønner :)

Hører ofte det er snakk om "Emma"cder og slikt, er ingen mulighet for å få taki de? Blir bare lånt bort eller selges eller?

har aldri vært å kikka på Dbdrag før, så lurer på å få litt innsikt i det, har begynt å kanskje interessere meg for det, og da lurer jeg fælt ;)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du ta turen til autofilmessa å delta der :) så kan du se åssen det fungerer..

Ingen som biter (hvertfall ikke det jeg har merket :D )

http://www.dbdragracing.no -> nettbutikk, der kan du handle dB-drag og Bassrace cd'er hvertfall :)

evt klikke her:

http://caan.nettsted.no/ehandel/

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okay.

hadde jo vært gøy å prøvd bare for erfaring og morroskyld :)

Mye jeg må sette meg inn i før jeg stiller opp eller?

Er det mange regler når det gjelder oppsett ? tenker på ledninger, litt av hvert egentlig

Edit: kikka litt på regler nå, blei litt skremt for å si det mildt :p Har forståelse på klasseinndeling og slikt, men mye jeg ikke skjønner meg på. Og er redd for hvordan jeg skal gå frem når jeg eventuelt engang skulle deltat i Dbdrag da, lurer fælt på hvordan det blir med innstillinger og alt mulig egentlig, alt ifra "hva med fronthøytalerene, skal de være tilkoblet" til "hvor merker jeg hvor høyt jeg skal dra volumet" osv, hehe.

Har en stasjonsvogn btw :p

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta turen til autofilmessa, så skal vi ta en titt, se hva vi kan få til :)

Så kan jeg se hvilken klasse vi skal putte deg i.. Og gjøre litt justeringer, så ser man jo fort hvor bra man kan få det til med anlegget slik det er i dag.

Alle høytalere kan være tilkoblet, men det anbefales å bare bruke subben, slik at man ikke tar livet av resten av høyttalerene, hehe...

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida. trenger ingenting. bare kom med det du har, så skal vi se hva vi kan få til der og da. trenger du hjelp med noe eller har spørsmål så er det bare å skrike ut til en eller annen db-drag deltager. alle er som regel veldig hjelpsomme, og ingen biter. ;)

ps: har du fjernkontroll, så er det et stort pluss. og 3-dobbelt skjekk at den fungerer igjennom vinduet.

og ta med lader, den kan avgjøre om vi vinner eller taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Lader? Er det ikke lov å spille med motoren igang? Mener jeg leste at det var tillat jeg, eller er jeg helt på bærtur? :)

Kommer helt an på hvilken klasse man stiller i...

F.eks street a, b og c kan man ikke ha motoren i gang, i superstreet klassene kan man ha den i gang osv.

ang nødstopp er jo det opp til deg, men kan jo være lurt å ha en liten sløyfe ut av døra med remoten i tilfelle fjernkontrollen slutter å fungere.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lader? Er det ikke lov å spille med motoren igang? Mener jeg leste at det var tillat jeg, eller er jeg helt på bærtur? :)

Og ang. akkurat dette så kan det jo være en fordel å ha lader mellom kvalifiseringsrundene osv. Med tanke på at konkurransene vi snakker om akkurat nå er innendørs.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider