miCro Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Jeg trenger et erfarent øye for å fortelle meg hvilke modifikasjoner denne golfen har? Hadde litt sansen for utseende dens, ikke alt for mye styling, men man ser den ikke er orginal. Og forhåpentligvis innenfor budsjettkravet mitt... :) Takk på forhånd for all hjelp! Siter Kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 som sagt, mobile.de sine URLs er for lange....sett heller inn bildet Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miCro Skrevet August 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Ok, beklager. Her er et bilde; Siter Kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Senket, Sort VW merke i grillen, sotete blink/tåkelys foran ellers er det vanskelig på et så lite bilde. Lønner det seg å ta inn så "billige" biler med dagens Eurokurs da ? Er det noe prisforkjell å snakke om i det hele tatt ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miCro Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Jeg har ingen planer om å importere bilen, men jeg hadde sansen for hvordan den så ut. Jeg kommer nok til å handle bil i fedrelandet ja... :D Men er det ikke satt på ny spoiler foran, eller er jeg helt på jordet nå? Siter Kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Det er nok en helt vanlig CL\GL\TDI leppe som står på, men er ikke noe problem å bytte ut en sånn en med en GTI\VR6 leppe. Har selv gjort det på min 1,8GL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miCro Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 Vet du om noen steder en kan få tak på slike i det ganske land? Siter Kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarild Skrevet August 11, 2003 Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 VW sjappa selger dem, 1000 for hele leppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 http://www.norskbildelesenter.no Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 har vel også noe på http://www.autospar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by sheriff http://www.norskbildelesenter.no kjøp original, kjøpte en på norskbildelesenter, brakk med engang den, den originale er litt mykere og tåler MYE juling;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Ahh, derfor mine har smadra så lett opp.. Hadde en orginal og en derfra, dunka nedi med begge og bare den nye ble tusen knas, den orginale ble litt ripete.. Men nå har jeg dtm leppe så. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg