Gå til innhold

NYDELIG dag i Tønsberg

Ranger emnet

LMJ

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur han prøver å få frem at det går fra overskyet, til skimting av blå himmel på bilde 2, 3 og 4. Og at det er ein søt 240 på sistebildet som passerer han på venstre sida.

Akkurat det jeg tenkte å!!

Er det noe annet å se på der?

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyutti sikker på at det er en "ekte" F40 da?

Kan jo for alt man vet være en replica med 7-10"effektanlegg :fingers:

jaja bai fet bil uansett! :)

It's the real thing ja;) Eneste regga (og eneste vel) F40 i Norge. Sto til salgs på Autodb, 2.750 000 (Små pæng.....) Disse kostet mellom 5-8Mill når de var nye, på 80 tallet!!!!:wonder:

Det har vært min drømmebil siden jeg klarte å si Ferrari, og den vil alltid bli det.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's the real thing ja;) Eneste regga (og eneste vel) F40 i Norge. Sto til salgs på Autodb, 2.750 000 (Små pæng.....) Disse kostet mellom 5-8Mill når de var nye, på 80 tallet!!!!:wonder:

Det har vært min drømmebil siden jeg klarte å si Ferrari, og den vil alltid bli det.

kosta den virkelig så mye ny? ifølge supercars.net kosta denne ca 2.7 mill ny. sjekka litt på nettet nå og, og har sett nettsider hvor de har gått på auksjon til under 2millioner kroner nå. et utrolig verditap hvis den prisen du skrev stemmer iallefall..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig vet jeg jo det, men å betale 5 mill over ville vært drøyt eller?

Veiledende pris på bilen var vel rundt $500.000 (3.1mill NOK)

Jeg har lest at de blei solgt for opptill $1.5 millioner (9.4mill NOK).

Jeg tror kjøperne ble gitt et intrykk av at Ferrari hadde planer om å produsere betydelig færre biler enn hva de ente opp med.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider