Jacooobs'n Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jan Erik Loland sin!! Stod til salgs til 2.490.000 men ble aldri solgt. Bruker den VELDIG skjeldent.. Men fy f... den dro godt nedover Teie i fjor sommer og ristet i hele leiligheten. Syke greier. Moro aa se saant i ny og ne. Sorry rare bokstaver men bor i UK om dagen ;) Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hmm, og han er fra Tønsberg? Har sett den en deeel ganger i Drammen Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jan Erik Loland sin!!Stod til salgs til 2.490.000 men ble aldri solgt. Bruker den VELDIG skjeldent.. Men fy f... den dro godt nedover Teie i fjor sommer og ristet i hele leiligheten. Syke greier. Moro aa se saant i ny og ne. Sorry rare bokstaver men bor i UK om dagen ;) man skjønner jo prisen for de bilene er jo _ganske_ skjeldne hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jan Erik Loland sin!!Stod til salgs til 2.490.000 men ble aldri solgt. Bruker den VELDIG skjeldent.. Men fy f... den dro godt nedover Teie i fjor sommer og ristet i hele leiligheten. Syke greier. Moro aa se saant i ny og ne. Sorry rare bokstaver men bor i UK om dagen ;) Hallo Per! Hører denne bilen går i traktene her ja...bor vel utpå Kalvøtangen han Loland? Nabo med Carl I. :) Sto ikke kåken til Loland tilsalgs for 45 mill? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hallo Per! Hører denne bilen går i traktene her ja...bor vel utpå Kalvøtangen han Loland? Nabo med Carl I. :) Sto ikke kåken til Loland tilsalgs for 45 mill? HEHE stemmer det jo. Største feiteste kåken på Kalvetangen. Fikk hverken solgt bilen eller huset da do'h!! Men e39 M5'n er solgt da. Den blå som gikk rundt på prøveskilter. Klart seg bra han ja :win Skjer noe moro er Tønsberg om dagen eller? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Stemmer, har bilde av den blå M5'en...Sto nede i gata her. Skjer ikke stort her i byen for tiden, nei. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Da er det jo nesten like greit at jeg er her da for her myldrer det av strøkne italienere og britiske sportsbiler som Vanquishe og DB9. AMG er like vanlig som en svett 200 kompressor hjemme.. Har en egen spottingsmappe på mobilen der det er langt ovr 100 bilder hehe.. Kommer hjem helgen 26-30 oct. da så da må det skje noe på veiene vel. Turboen til service og sushucontaineren på en låve hehe.. Håpet var å få brukt den den helgen da, siste anledningen tenker jeg heh.. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Så den E46 sedanen din var ute på tur...eller solgt den? Prøveskilter ennå...står på Råel Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Stian som har brukt den litt da tenker jeg. Er til salgs, blir antagelig borte vekk neste helg. Ei dame fra Tromsø som var litt sugen.. Bilen er jo drit fin og masse utstyr, strøken!! Er gule oblater på den pga mangler vognkort del 2. sa prøveskiltene er litt tryggere ja.. Hadde vært ok å blitt kvitt den, ingen vits i å ha bil der i Norge om dagen gitt. Vurderer å ta med meg skylinen over hit men må sjekke litt hva det koster å få den reg her. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Stian som har brukt den litt da tenker jeg.Er til salgs' date=' blir antagelig borte vekk neste helg. Ei dame fra Tromsø som var litt sugen.. Bilen er jo drit fin og masse utstyr, strøken!! Er gule oblater på den pga mangler vognkort del 2. sa prøveskiltene er litt tryggere ja.. Hadde vært ok å blitt kvitt den, ingen vits i å ha bil der i Norge om dagen gitt. Vurderer å ta med meg skylinen over hit men må sjekke litt hva det koster å få den reg her.[/quote'] Hadde ikke du solgt den Skylinen a..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 på søndagen sto det 3 stk røde ferrari av forskjellige modeller på utsiden av RA pizza, og ved bakkenteigen møtte jeg en sort pantera. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hadde ikke du solgt den Skylinen a..? Ble "bannet" fra Statens veivesen. Det som kan gjoeres nu er aa krasjteste 2 biler men det blir litt vel dyrt. Maa til japan aa faa tak i 2 billige biler og betale nesten 100.000 NOK for selve testen. Veit a faen hva det blir til jeg men ikke hypp paa vrake 2 stk R33 saa biltilsynet kan regge flere av de.. En fra Skien som har kjoept den og er veldig utolmodig.. Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Holdt på å sette burgeren i halsen når F40`n kom... syk syk bil, med syk syk lyd! fy faen! Jeg så blikket ditt når du så bilen bak og ;) Jeg og Magnus D fulgte etter han fra hydro til rundkjøringa ved døgnet og til foynland :D Det var litt av en opplevelse... La meg på sia av han opp bryggerijordet, gav han thumbsup og smilte, han gliste og vinka tilbake, så la jeg meg FAKTISK foran han :D Var mye ville lyder på den bilen ass, sykere bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 ja, det er vel F40'n til loland! bor på kalvetangen enda! hadde privat visning i garasjen hans ;) samlebil som han sa! bare gått noen få tusen km!.. 3 eller 5 år han hadde hatt bilen.. står for det meste i garasjen hans! trippel garasaje.. ved siden av F40'n står det en blå E39 M5 ;) og med lysekrone i taket på garasjen over bilene :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Se her ja magnus, du har klart å spotte litt her=) Må Si jeg liker best e30 316 fronten du har fått med på første bildet=) Så er det ikke ille å få med en 240 turbo i rundkjøringen heller;) Stolt av deg jeg Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg