rdl Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Er det noen her som har filmet noe som helst av kjøringen av min bil?.. Jeg vet at en Hvit Golf 2 med bur kjørte etter meg en hel runde og der satt det en med kamera... er det noen mulighet for å kunne fått kontakt med han? Noen som har bilde/video av kjerra mi. vennligst send PM jeg trenger en liten update til sia mi.. men hadde ikke kamera selv! Thanx Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Kjørte du ikke ifra en Golf 2? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Jeg hold han hvertfall bak meg ;) Tror ikke han har så mye film ettrsom han bremsa seg "litt" bort i den ene svingen og kom et stykke bak deg :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2003 seriøst er det ingen her som har noe som helst eller?... det er jo minst 10der som hadde DV kamera...... NOEN må da vel ha fått med seg noe ? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg