Celica rules! Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 har et problem med golfen,når jeg ligger i ca 80 å svinger bare en mm ell to så durer det no jævlig i bil.. det er kun når jeg svinger til høyre og kjører i rundt 80.. noen som har no peil på hva detta er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hjullageret ditt... har akkurat byttet mitt med samme symptom :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hvor mye koster et hjul lager til en golf a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 På mekonomen får du en sats til begge sider foran (de bør byttes samtidig) den koster 550,- ifølge nettsiden deres... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg