Havdal Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Mitsubitshi Galant VR4 EVO Venstrestyrt gruppe N bil på hvite skilter. RallyPRO bur. Motor 240 hk org, står 320 hk på boksen til motorstyringa, så hvem vet før man får den på rulla. Proflex understell. (http://www.proflex-shockabsorbers.com/) Driver for tiden å bygger eksos...Skal inn med 2 røde bøttestoler..dukker sikkert opp en del mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Gromt, vil ha info NÅ :D Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Grom bil:) Hmm.. Du heter vel ikke Bård til fornavn?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Morsomt! :D Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Aj aj! Kongebil! Jeg har sett etter den nyere utgaven med Twinturbo og 4hjuls, men den gamle er kongelig den også! Dette er vel utgaven med 198hk org, hva har de trylla med motoren for å få 320? http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Galant_VR-4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razer2k5 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Denne har vel såvidt jeg vet hele tiden hatt 240hk org. vel? Den har vel også både 4wd og 4ws org.? Meeget pen bil iallfall! Er med i listen over biler som skal eies! Siter 1993 Mitsubishi Galant GLSi 2.0 x - 1993 Citroen ZX 2.0 16V x - 1993 Mitsubishi Galant GLi 1.8 http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Grom bil:) Hmm.. Du heter vel ikke Bård til fornavn?:) Hei hei Simon ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Denne har vel såvidt jeg vet hele tiden hatt 240hk org. vel? Den har vel også både 4wd og 4ws org.? Meeget pen bil iallfall! Er med i listen over biler som skal eies! Ja stemmer nok det..Full pakke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ja stemmer nok det..Full pakke :) Hehe, det var du ja:) Var jaggu på tide du kjøpte deg skikkelig bil du å:op: Har du hentet ut skiltene på den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hehe, det var du ja:)Var jaggu på tide du kjøpte deg skikkelig bil du å:op: Har du hentet ut skiltene på den da? Hehe, nei det har jeg ikke gjort enda..Regner med dem er makkulert.. Men uansett så skal jeg ordne noen ting før jeg kjører på eu..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Sitter å lurer på å prøve å få til noe sånt..Noen som kan ha noen tips om hvor man kan få tak i slik dekor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Kan skaffe deg slik dekor jeg, men kulle hatt et bedre bilde og egentlig noen mål av bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hmmm... ved nermere ettertanke så er den faktisk finere i helt hvit, kanskje du skulle hatt noen Ralliart merker her og der da men:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Mye penere hvit ja..ser så uryddig ut med all den rally dekoren..Hvis du ikke skal kjøre rally med den da? :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 denne gleder jeg meg til å se i byen...! krysser fingra for at den benker 320hk.. :D mye punga du ut for en slik forresten? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg