300ZX Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Mye penere hvit ja..ser så uryddig ut med all den rally dekoren..Hvis du ikke skal kjøre rally med den da? :D Blir vell kjørt litt Gløssvågen-rally med den tenker jeg:lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Blir vell kjørt litt Gløssvågen-rally med den tenker jeg:lol: Skal kun kjøres på "bua" :P Men uansett..må få noe klistemerks på den..men må se bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja jeg vet der er en Lancer EVO men det er fet dekor fordi:) Jeg vill hvertfall gått for noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja jeg vet der er en Lancer EVO men det er fet dekor fordi:) Jeg vill hvertfall gått for noe slikt. Det der så ikke galt ut nei..:) Trasig å få til noe sånt da Simon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja jeg vet der er en Lancer EVO men det er fet dekor fordi:) Jeg vill hvertfall gått for noe slikt. Det der så ikke galt ut nei..:) Trasig å få til noe sånt da Simon? Neida, men det ser ut som det enkleste er å lakkere den nederste delen på bilen rød. Får jo til det der med folie å da, men det kan bli litt knotete. Resten av dekoren er ikke noe problem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Neida, men det ser ut som det enkleste er å lakkere den nederste delen på bilen rød. Får jo til det der med folie å da, men det kan bli litt knotete. Resten av dekoren er ikke noe problem:) Ja var det jeg så for meg også..lakkere nedre del..Holder til i Trondheim du nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja var det jeg så for meg også..lakkere nedre del..Holder til i Trondheim du nå da? Tror det blir best det ja. Må si ifra hvis jeg skal ordne dekor til deg da:) Holder til i trondheim ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Tror det blir best det ja. Må si ifra hvis jeg skal ordne dekor til deg da:) Holder til i trondheim ja. Får bli en Trondheimstur da skjønner jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 La nedre delen være hvit, og så setter du bare på den ralliart stripa (den svarte, grå og røde). Tror det hadde blitt fett. Bare det og ikke noe annet. Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Får bli en Trondheimstur da skjønner jeg :) Det blir vel det ja, må ha noen dager på å lage eventuell dekor da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hører rykter om en nyinnkjøpt mørk Super VR4 også i området rundt molde! Dere får ta å kjøre om kapp da vettu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hører rykter om en nyinnkjøpt mørk Super VR4 også i området rundt molde! Dere får ta å kjøre om kapp da vettu! Det er vel den sorte høyrestyrte det da sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Moldensere spiser vi til frokost dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Mitsubitshi Galant VR4 EVO Venstrestyrt gruppe N bil på hvite skilter. RallyPRO bur. Motor 240 hk org, står 320 hk på boksen til motorstyringa, så hvem vet før man får den på rulla. Proflex understell. (http://www.proflex-shockabsorbers.com/) Driver for tiden å bygger eksos...Skal inn med 2 røde bøttestoler..dukker sikkert opp en del mere. SYKT RÅ BIL ! Er vel ikke et tidligere bilforumt.net medlem som har eid denne ?!? Var vel VR4-EVO etter eller anna han kallte seg inne her, han hadde en slik Gruppe N bil på hvite skilter.. Dette var en av drømmebilene mine før, og står vel egentlig høyt på lista fortsatt.. Kom ikke lenger enn at jeg hadde en '89 Galant GTI-16v Dynamic 4 ( 4WD og 4WS ) E39A karosseriet, samme som VR4'n din, dog uten turbo. Og en J-Spec GTi-16v FWD. Utrolig morsomme biler, og 4x4 funker bra ! Lykke til med prosjektet :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Her er tråden som Trond startet om denne bilen for over tre år siden. http://bilforumet.net/showthread.php?t=7912 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg