Øyvind Ryeng Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Neon under bilen er vel fremdeles ulovlig å kjøre med på offentlig vei? Har også hørt at det ikke er lov å bruke når man står parkert på den lokale henge/råneplassen (parkeringsplass), men vet ikke om det stemmer. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Jeg har hørt det er kun lov til å bruke til showbruk.. Veit ikke om det innebær når den er parkert, men det er ihvertfall ikke tillatt til å bruke under kjøring. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Jeg mener at det faktisk var en poletimann som sa at det var lovlig, men skjedde noen ulykker med biler som kjørte forbi, så ble det automatisk føreren av bilen med neon kittet som fikk skylden for det distraherte føreren i den andre bilen, og tok konsentrasjonen vekk fra veien.. Men det er bare hva jeg har hørt.. Brukes på eget ansvar altså.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Powerzone Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by Kid-A Powerzone NICE acura.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Har disse fra StreetGlow (4200,-) eller noen fra JOM (1650,-) som er litt billigere og mye annet sånn neonstasj for den saks skyld... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg