Fres Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Heldig å overleve når bilen blir seendes slik ut! Men uff så tragisk :( Er det ikke noe kjent med den bilen? http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060918/NYHET/60918002/1126# Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Skulle akkurat til å poste dette selv... Så ut som han har hatt utrolig lange gullhår!! Får håpe han kommer seg! (Ser sånn ut) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Uff...Må bygge ordentlig veier i Norge snart!Skjønner faen ikke hva politikere her i landet driver med. jeg blir så forbanna. Mange sånne ulykker kunne vært unngått ..:/ Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega-A Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Fy faderullan.. Jeg har sett mange ulykker i min karierre som yrkessjåfør og fotograf, men ingen med stå store matrielle skader rundt fører, og hvor det har gått relativt bra. Det har vært en del ulykker med hengere som har løsnet, hjul som har kjørt sin egen vei osv, enten er det veien, vedlikeholdet av vogntog, eller andre ting som ikke er bra nok. Håper det går bedre med føreren etterhvert, og at han ikke får varige mèn... Siter - Omega-A Det er ikke tøft å være død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 En på et lokalt forum her: http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=5480 Edit: han henger her også, ^Vello, griseflaks! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 ^Vello, kjente ikke igjen bilen.... Bra det gikk bra med han da Han har fått en del kuttskader og en hjernerystelse, men ingen alvorlig skader Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Heldig å overleve når bilen blir seendes slik ut! Men uff så tragisk :(Er det ikke noe kjent med den bilen? http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060918/NYHET/60918002/1126# var utstillt på rudskogen i juli... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Mulig det var der jeg så den :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 rart han ikke fikk bruddskader på venstre siden, alt er jo trykket inn der. Bra det gikk så bra som det gjorde.. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 muligens brudd på venstre beinet... veit ikkje sikkert enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg