Gå til innhold

noen som selger råe subere

Ranger emnet

*svenne*

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For de som ikke har sett fi audio. Har hørt at de skal være ganske heftige. Jeg har lest at han som startet firmaet jobbet for RE før. Ser litt likt ut! (sikkle)

Synes jeg leste at han som starta RE slutta i RE etter at USamps kjøpte opp det og starta opp FI audio. Men tar sikkert grundig feil som vanlig :D

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg leste at han som starta RE slutta i RE etter at USamps kjøpte opp det og starta opp FI audio. Men tar sikkert grundig feil som vanlig :D

Ser ut til at David er i RE ennå...

Så vidt jeg har forstått har han vært alene i RE helt til tidlig i år.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, de fleste her på forumet kunne trengt seg en skikkelig time med rettskrivning.

offtopic: hvorfor i f*** bry seg?.. folk har seriøse problemer når dem skal rette opp andre.. la nå folk være å svar på tråden istedet.. har selv prob med å skrive å det er jævelig irriterende att folk skal bruke opp hele tråden på å syte og klage.. send pm istedet hvis du har noe å klage over

jeg synes pioneer 3004spl trøkker bra :).. de får du får en 1300kr ca :) å er på 3000W max og 1000 RMS

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

infested: fordi jeg skal ta meg bryet med å lese innlegget og svare på det trådstarter spør om. Og fordi alle andre tilsynelatende gir en blank beng i alt som heter grammatikk. Derfor.

Dessuten ødela du nettopp tråden selv, istedetfor å bare sende meg en PM med de tre øverste linjene i innlegget ditt.

PS: en sub "er" ikke på X antall watt, den TÅLER X antall watt. Forsterkere "er" på X antall watt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: en sub "er" ikke på X antall watt, den TÅLER X antall watt. Forsterkere "er" på X antall watt.

Det er gutten sin det :D

Mange som skryter av at de har subwoofere som gir 5000 watt, og når de har 2, så har de plutselig 10 kW inne i bilen. Sett for mye på pimp my ride kanskje?

Men nå skal jeg slutte å spamme tråden for ot

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forklart det sånn "the owner branched off on his own from RE(I think thats how the story went)"

Ligner jo fært på RE xxx, og med en xmax på 27mm en vei.. det må trøkke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har 5 stk av disse (RFP 1810)

I en lukket kasse på 110L (eller 5x22L)

Eller en portet kasse på rundt 150-170L portet til 36-38hz vil de spille rimelig sjukt med en moderne monoblokk kapabel til å levere 1000W rms i 1,6 ohms last

Dette er kanskje ikke hva mange vil kalle "Råe suber" men spør du meg vil jeg faktisk påstå at de eldre subbassene fra bla annet RF har kvaliteter som har gått tapt i nyere konstruksjoner der slaglengde og effektålighet er satt i høysetet på bekostning av evnen til å produsere god bass med bra volum uten å kreve enorme (og enormt kostbare) forsterkere.

Du kan jo gi meg et bud, så kan jeg jo vurdere saken nærmere

(er ikke overvettes ivrig på å selge men sitter litt hardt i det for tiden så med rett bud går de nok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider