Gå til innhold

noen som selger råe subere

Ranger emnet

*svenne*

Anbefalte innlegg

Atomic har heftige subwoofere... tåler opp til 30.000 watt i en kort periode.(burp) Det er heftig det... :thumb

Javel? 30kw vet jeg nå ikke helt om da ikke denne perioden er på en nanosekund :D

Så verdensrekordholderen i EXT1 burpe med 19kw inn på deres DD 99Z18. Dette er en sub som skal tåle omtrent dobbelt så mye som vanlig 9917, som allerede er en av verdens råeste elementer. Og de brente faktisk spolen på DD'n. Tviler på at Atomic subben hadde tålt like mye/mer. Men vet at Atomic er rimelig råe greier :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Javel? 30kw vet jeg nå ikke helt om da ikke denne perioden er på en nanosekund :D

Så verdensrekordholderen i EXT1 burpe med 19kw inn på deres DD 99Z18. Dette er en sub som skal tåle omtrent dobbelt så mye som vanlig 9917, som allerede er en av verdens råeste elementer. Og de brente faktisk spolen på DD'n. Tviler på at Atomic subben hadde tålt like mye/mer. Men vet at Atomic er rimelig råe greier :)

bare lest på sia demes jeg, å de oppgir 30.000 watt i en kort stund...sorry for det altså... men, finn sia selv å les... :fatality:

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apxx 15

Quick Specs

- Super Extreme SPL competition Woofer.

- 3 seconds short burps up to 30,000Watts.

- Custom impedance matching to your amplifiers.

- One of the highest efficiency Woofer in its class

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke RMS effekt ;)

jeg hakke nevnt noe om rms... :blunk: bare at det står 30.000 watt i en kort periode.(burp)................................................................................................http://www.realmofexcursion.com/videos.html ---> klikk på atomic og stany, 220 volt rett i subwooferen... regn ut ifra målingene til stany...(over 20.000 watt) men, se og regn ut selv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Hellfire is only for those who are not faint of heart. This sub is designed for the most EXTREME in SPL competitions. Built to withstand 40,000 watts of power for 5 to 10 seconds at a time and handle HUGE amounts daily while staying efficient.For MAXIMUM sound output and power handling abilities expect nothing less from the Hellfire. If you want only the biggest and loudest sub, then only the Hellfire will do!!

http://www.mdcaraudio.com/lowmain.html

Før i tiden var 150 watt masse.

Det er nesten så jeg går å kjøper 2 brukte xl15 og en 400w forsterker bare for å bevise at det spiller mer enn høyt nok.lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før i tiden var 150 watt masse.

Det er nesten så jeg går å kjøper 2 brukte xl15 og en 400w forsterker bare for å bevise at det spiller mer enn høyt nok.lol

Du er absolutt inne på noe.

Mange nybegynnere tror de MÅ ha minst 1 kilowatt forsterker til å drive subbassen.

Jeg tror mange ville blitt overrasket over hvor høyt man kan spille med 2-300watt.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en god gammel Cadence BassPro stående i husett nå med en Cadence

q2000 og ei stømmforsyning til pc for å drive det.

Spiller høyt som faen.. koster ikke dritten.

Er man ute etter noe som spiller bra så er de store merkene suverene.

Billig skvip fra Kina\korea\... nja skeptisk.

Bare å finne ut av hva som passer seg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider