Gå til innhold

Nå skal bilen chippes!

Ranger emnet


Channah

Anbefalte innlegg

Har fullstendig god oversikt over hva som er hva i en turbolader,men har delt noen turboer og med intern wg ser man til stadigheter at man ikke får bort varmeutviklingen fra wg-klaffen og det da danner seg sprekk i baklokk & eksoshus,man har også liten kontroll over når wastegaten blir for liten og det med et resultat av svekket trykk og i værste fall motorhavari.

 

Da mener jeg det er verdt pengene og lage uttaket i f.eks flensen til downpipen slik som Henrik her på forumet har gjort,som fungerer meget bra.

Å sveise støypgods eller støypaluminium skal jeg være enig med er noe dritt,men det blir bra hvis man får det till.

 

I mine tilfeller med motorbygge så er det mer snakk om montere intern WG eller bruke ekstern,Sverger mer til Turbonetics enn til Mitsu og gammle Garretter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår