DynaCore Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Så denne lekkerbisken på Charlottenlund i Trondheim i helga.... Noen som vet noe om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 sikkert brødrene sundt som har henta seg enda ei bil ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 sikkert brødrene sundt som har henta seg enda ei bil ? :P Usaklig innlegg... Nei, det er ikke det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hvorfor er det usaklig ? skranter jo ikke på freshe japser der i gården Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Den der så jeg for noen uker siden da jeg kjørte forbi huset der du har tatt bilde. edit: kanskje ikke skrive akkurat hvor det var nei, ikke alle som liker det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 tenkte det var min ved første øyekast, men det var det ikke ;p har andre felger på min jeg, noen som vet om hva det er da ? r33, gts-t spec2 ? Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Vet ikke noe mer info om den. Var noe dekor på siden osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Usaklig innlegg... Nei, det er ikke det! oki ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 tenkte det var min ved første øyekast, men det var det ikke ;phar andre felger på min jeg, noen som vet om hva det er da ? r33, gts-t spec2 ? Er en R33 ihvertfall. Ikke GT-R, men enten GTS, GTS25, GTS25t eller GTS4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Øhm, den skylinen der holder til ved Charlottenlund. :) Veit ikke hvem som eier den men tror han bor i Kongleveien viss jeg ikke tar helt feil? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kompletthjul Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 gamlebilen våres jo:happyhappy: er en 96mod Skyline GTST Siter http://www.kompletthjul.no Skaffer alt fra Rays Engineering, D2, Project Mu, Sard, Ings, Pivot og ARC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ahh. okei. da forstår jeg ;) da er det en gts-t spec 2 da :P kompletthjul, alder på han som kjøpte den da, om du vet?;) Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kompletthjul Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Trond på Tempe dekkservice som kjøpte den.... Siter http://www.kompletthjul.no Skaffer alt fra Rays Engineering, D2, Project Mu, Sard, Ings, Pivot og ARC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg