Gå til innhold

om noen sparket bulk i døra på bilen din....

Ranger emnet

Silverwrx

Anbefalte innlegg

saken er anmeldt og ingenting skjer

tatt takst på bilen, syv tusen. Jævla kjipt for man ser bulken HVER gang man ser i sidespeilet :mad: Får lyst til å dra rett opp i gata her å grisebanke han ene fyren som var med på det.

dersom der ikke skjer noe fra politiet så vil "noe" skje med han uansett, det er allerede ordnet.

MY09 WRX STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dra til til et oppretterverksted og få takst på skaden og så til politiet å laver en annmeldelse da fikser politiet resten det samme skjedde med en kompis av meg for 3dager siden men da må du ikke røre vedkommende som laget bulken men du har vel kanskje en kompis som kan ta han litt i tillegg til at han må betale for skaden??? Lakkering er dyrt, jeg vet - er billakkerer av yrke selv

Meningen med livet?? bli så gammel som mulig, men dø så ung som mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en erstattning i seg selv og se han blø da. Hadde jeg hatt tett med penger så hadde jeg heller gjort det på viking måten.

Det er jo bare og sett hard mot hard da. Noe må jo gjøres, du kan ikke godta og kjøre rundt i bulka bil i ukevis.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt av det samme som jeg opplevde ifjor. Jeg var inne på Prix'en for å handle da det kom en håndværker inn og sa noen hadde kjørt på bilen min utenfor. Da jeg kom ut lå det en junkie å kavet over en tråsykkel. Han hadde sust rett inn i bakdøra på min ett år gamle bil, skade for 25 lapper(byttet hele døra, pluss at ruta og en lykt knuste).

Jeg ringte snuten og hold karen der til de kom(ikke vanskelig akurat da dusten satt på bakken og nesten sov). Snuten sa de kjente til han og at jeg gjerne kunne anmelde det, men at det helt sikkert ikke ville føre til noe da karen ikke hadde verken penger eller bopel, eller at snuten helt sikkert ville henlegge det.

Saken ende med at jeg måtte bite i det sure eplet og ta det på min egen forsikring, noe jeg ikke skulle gjort i det hele tatt fordi bonustapet og økt premie oversteg skaden(fy så snille forsikringselskapene er som lar oss låne penger til 50% rente!!!)

Jeg kjørte over sykkelen hans før jeg dro fra stedet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pettergutt

Jeg kjørte over sykkelen hans før jeg dro fra stedet da

Der gjorde du en stor tabbe.... Du skulle ha kjørt over junkien istedet, da slipper andre å risikere at det samme skjer med de. Og som politiet sa de kjente til han og saker med han ville sansynligvis bare blitt henlagt. :)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider