Gå til innhold

om noen sparket bulk i døra på bilen din....

Ranger emnet

Silverwrx

Anbefalte innlegg

Originally posted by Silverwrx

jeg har vært og snakket med han, han sier han ikke husker for han var så full...Det er ett uavhengig vitne, som kom til meg dagen etter og sa at han hadde sett de. Jeg våknet selv, men trodde ikke det var prezan de sto å sparket på. Blir så sinnsykt forbanna når fulle folk ikke kan la biler som ikke er deres stå i fred. Forbasket unødvendig.

Jeg kan ta en prat med foreldrene, mora så grei ut og de har enebolig og jobb ser det ut til. Foreldrene har fin bulkfri bil og. Skattelistene er sjekket....

han har fått beskjed om å komme med de to andre navnene(jeg har fornavnene) innen i kveld og at de gjør opp for seg, ellers blir det anmeldt i morgen tidlig. Tre jentene har jeg og fornavnene på.

men kommer purken til å gjøre noe?? det tror jeg ikke. Det er vitner etc, men jeg tror de nedprioriterer saker som "er løst".

Det er når rettsapparatet svikter at borgervern blir aktuelt.

ja til bilforumet-borgervern...

Vet ikke om det er spesielt noe spesielt med bygda, men her er det hvertfall noe som heter Konfliktrådet. Funker det ikke med snuten kan du jo prøve deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da jeg bodde på hybel for noen år siden her i Tønsberg, våkna jeg av bankelyder en sommernatt. Jge trodde det var noen som herpa postkasser, var sånn lyd. Kikka ut og så 2 stk sto oppå Golfen til en kompis, hoppet oppogned på panseret og 2 andre som sto rundt bilen og sparket. løp ned i 2. etasje og fikk vekt eier, dro selv ut i bare shorts og t-skjorte og Maglite :D

Fikk fatt i 1 av de, og vi DRO ham til politistasjonen. Bare smågutter på 17-18. Golfen ble kondemnert, riktignok en -76 modell da, men allikevel. Bulk i panser, tak, knust frontrute, alle speil slått av og knust frontlykter.... Han nekta for alt i retten, men ble ikke trodd. Militærnekter fra byen her, skulle fått deng. Han påsto i retten at vi hadde banket ham opp da, med Maglite's!

Det ble vel noe erstatning ut av det, men husker ikke beløp.:mad: :mad:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverwrx

jeg har identifisert 100% den ene av tre kids 16-18år, de forsøkte å knuse ruten men klarte bare en bulk i døra...

Ikke noe problem.

Jeg er så forbanna etter div. skader på egen bil, så jeg blir gjerne med.

Først konfronterer man vedkommendes foreldre. Sier de nei, så får man bare bruke andre midler for å få tilbake det man mener man har krav på.

Evt. foreldrenes eiendeler, eller gjenskape tilsvarende skade på deres bil(er) og/eller eiendom.

Send meg PM.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tape hender og føtter med gaffa-tape og dra de drittungene med på neste Streetmeet så de kan få seg en liten lærepenge :D

Håper det løser seg, men hvis de skulle være vrange så håper jeg du legger ut bilder og adresser her ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med mor, hun var ålreit. Men var visst mye tull med han, hun var helt oppgitt over sønnen. Måtte bare anmelde han.

Han husker ikke navnet på kompisen sin. Jeg fikk bekreftet at jeg så gjerningsmannen, ble hentet i en bil her som antakelig noen av strømmengutta kjenner igjen tenker jeg.

Virker som den skyldige er 84-85mod og bor på lørenskog, og var innom på fest. Har muligens navnet, men må vite 100% først.

Får gi politiet en sjans i morgen. Dersom de ikke prioriterer ulovelig vannjetkjøring fremfor bilinnbrudd/hærverk i stedet da!!

Hvis ikke blir det Mannevond AS

MY09 WRX STi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, vi kan melde oss inn i islamsk tro? bare å kutte av legems-deler de brukte til å utføre handelen? om de feks hadde stjålet, kapper man av armen..

I dette filfelle, må de nok ut med armer og ben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen jævel onger som herpa kadetten til naboen (85mod rusthaug) Dem knakk speila, knuste frontruta, noen bulker i dørene.

La oss si det sånn, di herper ikke flere biler ;)

De fikk merke det på huden knock

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau.. uansett.. om det er en '76 rusthaug eller en '03 ræcer, så er det oftest en annens eiendom, og det rører man ikke.. hadde blitt like forbanna om noen hadde ramponert sierraen til fattern som jeg ville blitt om noen hadde ramponert bilen min.. snøft.. da er det bare å gi slaskene inn så det holder, er det småjævler så er det å gå til foreldra og kreve pæng for skader, anmelde, eller engasjere mannsgris A/S .. :D

Finner jeg de narkisene som braut seg inn i bilen min i januar, så får de hvertfall en skikkelig omgang juling.. ikke mye tvil om det.. :(

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta litt grov strips, så stripser du de fast langt faen inni skauen med ryggen til ei ganske stor buske. Først slynger du beina rund stammen sånn at de virklig må slite for å holde seg oppe. Deretter tar du armene bakover og stripser sammen rundt håndleddene.

Etter et par dager der så betaler de helt sikkert!!

En liten illustrasjon

utpressing.jpg

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider