Volvo_TIC Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Noen som kan hjelpe meg med et billig stab.stag til 740tic?? PS: så at den andre innlegget med stab.staget ble slettet pga kjøp å salg??. Er det noen andre steder jeg kan legge den ut?? Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 det spørs hvor kraftig du vil ha..? ipd har jo tatt kveld virker det som, folk har venta i ca et halvår nå er det vel.. *jeg har et fra 940, det er vel 21mm.. et slikt du tenkte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hva slags stab stag er du på utkikk etter? Mener du det stab staget som går fra dempertårn til dempertårn i motor rommet? Kan også kjøpe ett (org ekstradel) krengningsstag, som monterest under på bilen. Her er en tråd om det staget, med pris og varenummer Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hmh når skal folk lære!;) stabstag-krengningshemmer. det som er under bånnpanna det lille homsestaget- "ekstra stag kallte volvo det og fjørtårnstag, det i motorrommet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 har et 21mm stabstag om du vil ha! orginalt på tic... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 det spørs hvor kraftig du vil ha..? ipd har jo tatt kveld virker det som, folk har venta i ca et halvår nå er det vel.. *jeg har et fra 940, det er vel 21mm.. et slikt du tenkte på? Har fått mine jeg, om det var det du tenkte på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg bestillte et 24mm stag fra en hugger i sverige. Anbefales! Disse stagene finner du på tidlige versioner av 960, og passer rett på 740en. Betalte vel 500nok for staget inkl frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 jeg mener det som går fra dempertårn til dempertårn i motor rommet;), feks omp, 0---------0 ;) Men det virket som om noen av dere hadde det ikke sant?? Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 eller skal man kalle det ekstra stag eller fjørtårnstag;) Men det er et slikt jeg tenker på;) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 perdersenracing selger sam tårn stag, koster rundt 1700 tror jeg Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Okay..Vet ikke om noe billigere altså?? Takker for hjelp:) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 lag selv :) eller få noen som går på Mekanisk til å lage for deg :) sveis apperat og skjerbrenner. å matriell å du er langt på vei...kansje gjenge utstyr for å regulere stivheten på stage. etter montering :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 dette kalles fjørtårn-stag, og har absolutt ingenting med 740tic å gjøre! dette staget her er ufattelig mykt å kan ikke sammenlignes med det sam levverer til 240, men det er jo blankt da og ser tøft ut om det er det som er målet.. jeg merka jo forskjell, men det er ikke sånn ekstremt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Oki doki... vet at det ikke har noe med 740tic orginalt å gjøre. Er jo mest for looken sin skyld;) Takker for hjelpen:) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 oi jeg fant forresten et bilde og jeg skulle legge ut, så du ser åssen mitt stag ser ut.. ikke nypussa hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg