Gå til innhold

Hjelp... selger prøver å lure meg!

Ranger emnet

rajvosa

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest SieRRa-rollercam

Du har 8 dagers angrerett på bruktbilhandel,dvs har du ingenting å klage på til da så må man godta kjøpet,men synes det er rart at du har kjørt i 1mnd uten å merke at bilen drar til ene siden Bilen er jo langt ifra normal me slik hjulvinkel da !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærebrua kan ha vært skjev, bare at den som kontrollerte den ik oppdaget d. Har opplevd en løs demper som ik ble oppdaget på NAF-test. Siden du meine at det e bare å skifte å holde kjæft, kan jo du kjøpe og skifte den for han. Det e like saklig sagt som mye av det "svaboda" du og flere kommer med. Hvis dåkker ik kan eller vil følge loven, anbefale eg dåkk å la vær å selge nå som helst. E pga folk som dåkk at loven finnes!

Hva med å skrive norsk for det første og se sakens relatet for det andre.

Hadde kjøper kommet tilbake med dette etter 1 uke ville jeg ha sett på bilen, tatt den på løftebukk for se om det var synlige merker på bærebrua.

MEN å komme 1-en måned etterpå å klage på noe som JEG ikke har merket eller som NAF heller ikke har påpekt, da hadde jeg nektet å betale. Enn om det er sånn at kjøper faktisk har foråsaket denne skaden selv og prøver å få det dekket på en eller annen form for garantil, det er i så fall ikke første gang det skjer.

Og hvorfor skal JEG dekke skaden, er det fordi jeg er uenig med slike tullinger som deg som ikke eier begreper om hva kjøp og salg dreier seg om?

Det er jo ikke jeg som har solgt han bilen, og likevel mener du at det er jeg som bør dekke skaden?

Hva med å holde kjeft til det kommer opp en tema som du for det første kan skrive norsk i og for det andre forstår innholdet i sett fra begge ståsteder...

Lykke til på ferden.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider