Gå til innhold

For Grove Avatarer!!!!!!

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

Det er forjævelig at jonte sin avartar er borte:( Men men jeg skjønner det jo på en måte, men kan ikke DU(jonte) legge ut link til bildene av hu dama så vi kan ha henne som bakgrund da?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Det er forjævelig at jonte sin avartar er borte:( Men men jeg skjønner det jo på en måte, men kan ikke DU(jonte) legge ut link til bildene av hu dama så vi kan ha henne som bakgrund da?

haha. ja, "helt forjævlig, nå vet jeg ikke hvordan livet skal gi videre", dude, verden brenner, barn sulter, dette er ikke forjævelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

haha. ja, "helt forjævlig, nå vet jeg ikke hvordan livet skal gi videre", dude, verden brenner, barn sulter, dette er ikke forjævelig :)

 

Men faen da!.... Det brenner ikke hjemme hos meg, og jeg er faen ikke sulten! :)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speedy9

Ærlig talt. Jeg må bare spørre hvordan jobb dere har hvis ikke folk på jobben tåler å se akkurat denne. Synes ikke den var ille i det hele tatt. Dette er selvfølgelig bare min personlige mening

 

 

 

greit nok, men spør deg selv om "hva er vitsen med å ha de der?"

 

han burde fint kunne klare seg uten de også. :)

 

men det der er ikke værste avateren, helt klart ikke, men fortsatt en unødvendig en, hvis folk helst ser at den blir fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår