Dr_S Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Ser at det fremdeles er noen få igjen med samme avatar. Håkon, tar du affære? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Helt enig med Håkon, syntes også alt av animerte avatars godt kan brennes på et bål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Dr_S Ser at det fremdeles er noen få igjen med samme avatar. Håkon, tar du affære? :) jeg tar dem jeg kommer over. bare å si i fra hvis du ser noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 http://www.bilforumet.net/avatar.php?userid=1120&dateline=1045094211 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Det er forjævelig at jonte sin avartar er borte:( Men men jeg skjønner det jo på en måte, men kan ikke DU(jonte) legge ut link til bildene av hu dama så vi kan ha henne som bakgrund da? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Rører dere MC Hammer blir jeg sur!! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by candyman Det er forjævelig at jonte sin avartar er borte:( Men men jeg skjønner det jo på en måte, men kan ikke DU(jonte) legge ut link til bildene av hu dama så vi kan ha henne som bakgrund da? haha. ja, "helt forjævlig, nå vet jeg ikke hvordan livet skal gi videre", dude, verden brenner, barn sulter, dette er ikke forjævelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Originally posted by kinx haha. ja, "helt forjævlig, nå vet jeg ikke hvordan livet skal gi videre", dude, verden brenner, barn sulter, dette er ikke forjævelig :) Men faen da!.... Det brenner ikke hjemme hos meg, og jeg er faen ikke sulten! :) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Håkon A jeg tar dem jeg kommer over. bare å si i fra hvis du ser noen. Ideal f.eks Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Håkon A jeg tar dem jeg kommer over. bare å si i fra hvis du ser noen. WaterMelon Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Ærlig talt. Jeg må bare spørre hvordan jobb dere har hvis ikke folk på jobben tåler å se akkurat denne. Synes ikke den var ille i det hele tatt. Dette er selvfølgelig bare min personlige mening Originally posted by Dr_S WaterMelon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Speedy9 Ærlig talt. Jeg må bare spørre hvordan jobb dere har hvis ikke folk på jobben tåler å se akkurat denne. Synes ikke den var ille i det hele tatt. Dette er selvfølgelig bare min personlige mening greit nok, men spør deg selv om "hva er vitsen med å ha de der?" han burde fint kunne klare seg uten de også. :) men det der er ikke værste avateren, helt klart ikke, men fortsatt en unødvendig en, hvis folk helst ser at den blir fjernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Originally posted by Walter_Melon EDIT: Eller mente dere den gamle avataren min fra "hore og hallik"-festen til russen med to pupper på.........? :rolleyes: Bingo! Ser du på datoen, så ser du at du ikke hadde nåværende avatar... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg