Gå til innhold

Monsterchief: Vw Golf Vr6 Prosjekt

Ranger emnet

monsterchief

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg tenkt å begynne på min golf. Det er en Vr6, hvor bilen er 1992 model mens motoren er 94 model... Motoren er gått vell 114000km.

Det jeg gjør på bilen nå er å bygge meg et noen lunde dugelig annlegg.

Etterhvert vil bilen fikses på utvendig. Nå jobber jeg på båt annen hver mnd så da får jeg jobbet på bilen annen hver mnd.

Men har alikevell laget meg en plan over hva som skal gjøres:

-Nytt annlegg

-skifte panserforlenger( vil ha i stål fremfor plast/glassfiber)

-innsug i panseret

-skifte til dobbel utblås bak med fire potter

-ordne all elektronikken i bilen samt airconditionen

-Nye felger( vurerer da 18")

-Øke effekten i motoren ved da å eventuellt gå til innkjøp av turbo

-omlakkere frontfanger grunnet steinsprut

-grøftelys/tåkelys i frontfanger

Det er det jeg vil prioritere i førsteomgang men finner ut nye planer hele tiden så vil oppdatere etterhvert så ting blir gjort...

vr6-foran.jpg

vr6-bak.jpg

VR6 POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er prosjekt eg må følge med på:)

Nylig innkjøpt bil eller?? Kan ikkje huska å ha sett den i bergensområdet før....muligens eg er litt svaksynt men:)

Bilen ser jo grei ut den, er skikkelig sugen på vr6 sjøl og!Forsikring på deg sjøl? Koster vel skjorta å forsikre disse....??

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm tror jeg slettet den ene no... bile nhar jeg hatt i nermere tre mnd nå... grunnen til at jeg ikke har kommet i gang før no er ferie og arbeid... Jeg kjører no rundt til vanlig i bergen i denne så bare til å følge med når du er på veien;) Nå har jeg bare delkasko, nasvar og passasjer forsikring på an i gjensidige... betaler 5400 i året og da er bilen registrert på meg, men har 30% bonus da...

VR6 POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REGLER

§1 Alle prosjekt tråder skal ha lik type tittel.

brukernavn: Biltype - Prosjektnavn

Eksempel:

Marius : Nissan 200sx S14 - S14,5 prosjekt

Alle plikter selv og forandre sin tittel til det nye systemet.

§2 Det første innlegget i tråden skal ha bilder av bilen og forklaring på hva som skal gjøres

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider