monsterchief Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ja da har jeg tenkt å begynne på min golf. Det er en Vr6, hvor bilen er 1992 model mens motoren er 94 model... Motoren er gått vell 114000km. Det jeg gjør på bilen nå er å bygge meg et noen lunde dugelig annlegg. Etterhvert vil bilen fikses på utvendig. Nå jobber jeg på båt annen hver mnd så da får jeg jobbet på bilen annen hver mnd. Men har alikevell laget meg en plan over hva som skal gjøres: -Nytt annlegg -skifte panserforlenger( vil ha i stål fremfor plast/glassfiber) -innsug i panseret -skifte til dobbel utblås bak med fire potter -ordne all elektronikken i bilen samt airconditionen -Nye felger( vurerer da 18") -Øke effekten i motoren ved da å eventuellt gå til innkjøp av turbo -omlakkere frontfanger grunnet steinsprut -grøftelys/tåkelys i frontfanger Det er det jeg vil prioritere i førsteomgang men finner ut nye planer hele tiden så vil oppdatere etterhvert så ting blir gjort... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Utgangspunkt til anlegg Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Gratulerer med bra bil! Høres bra ut dette. Er det bare jeg som ikke får opp bildene? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hmm vises ikke bildene? Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 legger ut et bilde til av fremgangen på annlegget bak... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 slenger ut et bilde av bilen min og en kamerats mazda... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hvorfor har du laget to tråder? Den nederste kan du slette selv, bare velg Edit og slett denne meldingen, da blir hele greia borte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Her er prosjekt eg må følge med på:) Nylig innkjøpt bil eller?? Kan ikkje huska å ha sett den i bergensområdet før....muligens eg er litt svaksynt men:) Bilen ser jo grei ut den, er skikkelig sugen på vr6 sjøl og!Forsikring på deg sjøl? Koster vel skjorta å forsikre disse....?? Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hmm tror jeg slettet den ene no... bile nhar jeg hatt i nermere tre mnd nå... grunnen til at jeg ikke har kommet i gang før no er ferie og arbeid... Jeg kjører no rundt til vanlig i bergen i denne så bare til å følge med når du er på veien;) Nå har jeg bare delkasko, nasvar og passasjer forsikring på an i gjensidige... betaler 5400 i året og da er bilen registrert på meg, men har 30% bonus da... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Okei, fekk pris hjå IF de sku ha 8900,- delkasko, eg har 50% bonus og er 23år...med 8000km, jobber på havet so trenger ikkje så masse meir, men då har jo du fått ein billig forsikring.....bilen har fungert fint til nå??? Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 ja har ikke hatt noe problem med bilen ennå... if er jo den dyreste på "ungdomsforsikring" har eg hørt... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 REGLER §1 Alle prosjekt tråder skal ha lik type tittel. brukernavn: Biltype - Prosjektnavn Eksempel: Marius : Nissan 200sx S14 - S14,5 prosjekt Alle plikter selv og forandre sin tittel til det nye systemet. §2 Det første innlegget i tråden skal ha bilder av bilen og forklaring på hva som skal gjøres Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja skal sjekka hos gjensidige der eg har alle mine noverande forr sikringer, men bilen var for spesiell til å forsikre på nettet!:)hehe Men nok off topic, fin bil:) Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsterchief Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hehe du får ta å gjøre det... Men nå er jeg på sjøen så det kommer nok ikke flere bilder denne mnd av bilen/prosjektet... Siter VR6 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg