Tombra Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hehehe, var vel på Støren da ja, 5 mil sør for Trondheim. La merke til bilen din jeg også. Godt å se en Civic med rumpe :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hehe da kan det nok stemme, hadde ikke kjørt så langt nei :) Civic med ordentlig ræv og ikke plastikkoperasjon er sjeldent å se! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Skulle tro du visste endel om den da Excaliburz :D Fet Laurel i bakgrunnen BTW ;) Jepp,sinnsykt rå.... Men hva og hvem som dytter noe i bakgrunnen da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Veldig så mye OT det var her da... Eieren av den sølv grå gts-t'n tråden handler om heter BEJE på 200sx forumet ihvertfall. ikke sikker på om han er her..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 okei.. den hvite GTS'en som er dekaltrimma, eies av erik. Han har nå, fått en 350 hester i sin, mot de kjedelige 280 hestene han hadde, som såvidt skubba bilen bortover. Den har nå netopp fått skilter. Broren hans er han som har den mørke blå r33 gts med hvite skiler, som har hatt det ei lita stund.. var vel en av de første med skyline her til by's.. Hva den blåe autofil-skylinen gjelder, så har "han" kjøpt den i sommer. Det er den som var med i autofil. hvorfor han kjøpte den, må du ikke spørre meg om, fordi han gjør ikke noe med den, viser den ikke, er ikke på treff, generellt en blyg å beskjeden kar. Hva skyline og supra angår, så er jeg rimelig lei de! det er for vanlig.. Gi meg heller en viss fet civic type-r framfor supra eller skyline!! :P Sjarmen med disse bilene er jo at de er temmelige skjeldne.. eller VAR temmelig skjeldne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 er minst 2 civic type-r av den nye typen her i byen iaf. En av de står på gløs omtrent hver dag.. Skjønn lyd i de beistene der! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 det er n0stra sin.. følg med på den framover! Den kommer til å bli brual og rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 oki :) har forresten sett en litt rar impreza pre 99, med hjulbuebredding og stålfelger, den er sort mener jeg å huske. Og høyrestyrt. Lurer på åssen motor som sitter i denne, gt eller wrx? Kjører i allefall pent hver gang jeg har sett den.Kan legge ut et bilde senere Det er en MY96 STI. orginalt rundt 272 Hk i den Har gått igjennom litt breddeprosess, så blir vell finere når den får av stålhjula. Er forøvrig høyreratta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Noen her inne som kjører en Impreza WRX av noe slag som jeg pleier å møte på Sandmoen/Klettområdet i halv 7 tiden om morgenen da? Ser den ofte når jeg begynner sent på jobb :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Noen her inne som kjører en Impreza WRX av noe slag som jeg pleier å møte på Sandmoen/Klettområdet i halv 7 tiden om morgenen da? Ser den ofte når jeg begynner sent på jobb :) Hvilken farge er det på den ?? Buggeye ? 01-02 Blobeye ? 03-05 Hawkeye ? 06 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Blå av noe slag:P Aner ikke hvilken utgave det er. Skal se om jeg ser den igjen og får noe mer håndfast ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jepp det er gammel bilen min det, han kjører der for å komme seg til jobb han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Mye gamp i den da? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 *Hysjhysj* :p Du som har kjøpt deg skyline da Excaliburz? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 rulla nettopp forbi en gul s15 med aluvinge utafor vinduet mitt.. Denne som er til salgs? En av 2 på hvite skilt i norge? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg