Mantagutt'n Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hei, har fått en sånn pussig murrelyd i enten bakstell, mellomaksel eller girkassa etter at jeg senket bilen bake (40mm senkesett), har 2.2i Rekord E motor m/5trinns Getrag240, mellomaksel fra Manta GSI og baksksel fra Ascona B, noen som vet ka i f** som skjer?? :) ... Har en Opel Manta B... :) Siter 2009 Insignia Sports Tourer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hei' date=' har fått en sånn pussig murrelyd i enten bakstell, mellomaksel eller girkassa etter at jeg senket bilen bake (40mm senkesett), har 2.2i Rekord E motor m/5trinns Getrag240, mellomaksel fra Manta GSI og baksksel fra Ascona B, noen som vet ka i f** som skjer?? :) ... Har en Opel Manta B... :)[/quote'] Har du husket å løsne alle foringene når du senka bilen? Smør WD40 på de og løsne på skruene, la bilen hvilke med hele sin vekt på fjørene, og dra til. Er dritt å slite i filler foringer når man senker bilen. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantagutt'n Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Nei, d har e ikke gjort, fremme var den såpass sigen etter de gamle fjærene at der var den vel tilnerma senka i utg.punktet,men nå ble den bare stivere, bake derimot, e bærre lura på om d ikke e kryssan i mellomakslingen som murrer, eller det at mellomakselen rett og slett blir presset inn i girkassa, noen som har hørt om det siste før? Siter 2009 Insignia Sports Tourer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Nei' date=' d har e ikke gjort, fremme var den såpass sigen etter de gamle fjærene at der var den vel tilnerma senka i utg.punktet,men nå ble den bare stivere, bake derimot, e bærre lura på om d ikke e kryssan i mellomakslingen som murrer, eller det [b']at mellomakselen rett og slett blir presset inn i girkassa, [/b]noen som har hørt om det siste før? Kan være et hjullager som er gåent om lyden er slik during/surring. Gjekk opp bilen å vri rundt på hjula. Hør etter ulyder. Men løsne på de foringene dine, ellers blir de ødelagte. De blir fort sprø, og sprekker. Er dritt å høre det smeller i hver dump om en foring har kvelda. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg