bj0rnar Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Da må de i tilfelle har røyka noen skikkelig sure sokker ;) litt feil at en moderator disser folk sine biler? ikke akkurat noe "backup" til folka som er litt stolte av sine egne biler... ikke at jeg likte bilen, men ikke morsomt om mannen har lagt ned 4år på kjerra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hvis han blir lei seg over de kommentarene her, trenger han en reality sjekk. Dette er meningene til folk, og så lenge folka står bak hva dem sier, så må dem da virkelig få lov til å si det, om du er moderator eller en vanlig forum-bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Er enig at dette ikke var den lekreste bilen.. Men den var litt feiit også.. Dritharry.. men det er det som er fett!! :) Dessuten syns jeg det er mye mer respekt å legge ned masse jobb en bare penger som mange andre gjør. Ikke alle som har rompa full av penger.. Støtter det folk sier med at man ikke trenger å disse andres biler.. men så blir det svart med: Folk må få si hva de mener??!! Hvorfor skal folk få lov til å slenge dritt?? Greit å si at denne var ikke min stil e.l. men syns ikke dritt slenging og kommentarer som: "DRIT STYGG" er nødvendig, det er bare dust!! Det som er mest merkelig her er han som har bøffa denne bilen. Er vel sikkert ikke noen dyre deler på bilen, bortsett fram mye anfeksjonsverdi da.. :) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Er det Borbet A, evt. replikaer? Kunne på det siste bildet se ut som om det var et bur bakerst, men det er nok bare bakdøra. Litt cleaning, et ikke fullt så ekstremt bodykit, litt penere panser og en paintjob, da har du en relativt grei Sunny. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 litt feil at en moderator disser folk sine biler? ikke akkurat noe "backup" til folka som er litt stolte av sine egne biler... ikke at jeg likte bilen, men ikke morsomt om mannen har lagt ned 4år på kjerra.. Jeg står for mine meninger... enda ikke hørt om noen som har blitt fengsla for sine meninger her i norge... ytringsfrihet... At jeg er moderator teller litt kanskje, men fortsatt en helt vanlig fyr med meninger om alt og alle... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg står for mine meninger... enda ikke hørt om noen som har blitt fengsla for sine meninger her i norge... ytringsfrihet... At jeg er moderator teller litt kanskje, men fortsatt en helt vanlig fyr med meninger om alt og alle... Greit hvis du blir spurt om hva du syns... men hadde du kommet bort til meg helt uten videre og sagt at bilen min var drit stygg skulle jeg ha reagert på en måte jeg ikke hadde vært stolt av. Rigtig at vi har ytringfrihet her i landet. men er det ytringsfrihet å disse enkeltpersoner og deres biler?? Syns du en bil er stygg så syns du det.. Som man lærer i forsvaret: Har du ikke noe positivt å si så hold kjeft!!! Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 men så er sprøsmålet .. hva har han gjort de 4årene?Defektanlegg, et grusomt bodykit og stygge felger? seriøst .. det der er en jordebil ... ikke mer! Hey!!! Jeg har brukt OVER 3 år på Sirævan min å den går ikke engang ennå. Med litt kul lakk og finish kunne den jo blitt kul. Og uansett hvor stygg noen synes ting er så er det fortsatt drit kjipt at langfingra idioter ikke klarer å la andres ting være i fre. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 En ting til.. JEPP! At du er moderator TELLER faktisk. Skulle jo tro at du burde være en frontfigur som skulle oppfordret til et positivt bilmiljø med folk som backer hverandre og motiverer hverandre..???? Du blei degradert til fotgjenger ser jeg... Kanskje du burde blitt degradert til vanlig bruker på forumet også??? Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 En ting til.. JEPP! At du er moderator TELLER faktisk. Skulle jo tro at du burde være en frontfigur som skulle oppfordret til et positivt bilmiljø med folk som backer hverandre og motiverer hverandre..???? Du blei degradert til forgjenger... Kanskje du burde blitt degradert til vanlig bruker på forumet også??? Hvorfor skal du få lov til å si at han oppfører seg dårlig, når han ikke får lov å si at bilen er stygg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 En ting til.. JEPP! At du er moderator TELLER faktisk. Skulle jo tro at du burde være en frontfigur som skulle oppfordret til et positivt bilmiljø med folk som backer hverandre og motiverer hverandre..???? Du blei degradert til forgjenger... Kanskje du burde blitt degradert til vanlig bruker på forumet også??? Føler min rolle er mere å holde orden på forumet. noen frontfigur blir jeg aldri uansett hvordan du ser det... Og jeg har meninger som andre... så du mener at om jeg er negativ til noe her på forumet skal jeg holde kjeft isteden for å si min mening? Tåpelig.. eod, back to topic... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Får bare håpe at han ikke bare har jobba med bilen i 4år da.. :P Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SolbCos Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Politimester Fiks er innkoblet i saken med 220 Volt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Uansett hva "vi" mener så tror jeg vi alle er enige med at det er driiiiiiiiiiit kjiiiiipt når folk bøffer ting fra en.. Vi får ha øya oppe og håpe eieren får tilbake bilen. Tror ikke det er like greit å få igjen taksten summen på denne bilen.. :( Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 heh, han har jobba på den i 4 år? også ser den slik ut? jaja, ikke at jeg er no flinkere, men fy å den så ut.. :S Men som AndyB sier, så er det jævlig kjipt gjort uansett, ska si i fra om jeg ser den jeg hvertfall, legger da merke til den der :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 ikke min type bil, men tenk så leit for eieren uansett hva det skulle være. Det er tråsallt en privat eiendel. Uansett hvilken bil man har, har man neppe lyst til å gi den bort til en tilfeldig forbipasserende. det er garantert. Dette er et tyveri og det er det værste jeg vet! Tyvpakk. Håper bilen kommer til rette igjen. Uansett hva eieren har gjort med bilen, det han har gjort har laget personlig preg over bilen. Han har nå brydd seg om bilen sin i motsetning til mange andre. :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg