aremme Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hvis du sjekker ut prosjektet mitt ved neste update så får du se et oppsett som er mere holdabart til en billi penge! ville ikke satsa på å trimme den etn! min holdt ikke lenge... men den hadde gådd 339000 da... og di siste 13000 har jeg kjørt den slik som en bil skal kjøres... ;) okay skal sjekke prosjekte ditt eg:) når kommer updaten da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 okay skal sjekke prosjekte ditt eg:) når kommer updaten da? skal stikke å ta no bilder nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 skal stikke å ta no bilder nå :) hehe sjekka tråden din om noen minutter da har nett sjekka den da men får ta en tur etterpå:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg