Gå til innhold

Kåring av Nord.Norgest fineste/råeste gatebil

Ranger emnet

Alexanderjr

Anbefalte innlegg

å kalle det nordnorges råeste gatebil blir nok litt feil.. ikke nok med at det er langt sør i landsdelen, men det er lagt på et sånnt tidspunkt at langveisfarede må hive vinterdekka på for å komme seg trygt nedover.. ikke akkurat trygt å krysse fjelloverganger med sommerdekk lengre..

men ideen er god den.. :)

hadde dette skjedd mens det var forsvarlig å kjøre med sommerfelgene så hadde jeg nok kommet.. :)

vi har 3 semi trailere på jobb som går opp og ned mellom Narvik, ca. 6-7 turer i uka, og vi kjører sommerdekk.

Bare å ta det med ro.

Og Kråkmofjellet er ikke det værste, værste er vel Ulvsvåg skaret, vis man må komme den veien.

325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, klart. det blir en hardt oppgave:p hehe.

Grunnen til at det ble så sendt på året var at vi var for sene til og få låne hallen osv. derrmed ble det for sent på året og. men. Vi arrangerer messa ilag med "Mo Indrustripark" De ville bare vi skulle kjøre på og dem som ville komme, resten fikk vi ta igjenn med en større og bedre messe neste år:)

Som skrevet, er jo ALT som har motor som er sammlet på messa. Blir ganske stort i utgangspunktet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang noen påstår at dem skal kåre nordnorges peneste bil bør det være sentralt i nordnorge ivertfall. Personlig så tenker jeg ikke på nordnorge når jeg ser på mo i rana. Tromsø, Harstad og Narvik er vel de beste alternativene ettersom de er de byene som er lettest for alle å komme seg til... Både finnmarkinger og folk fra bodø og sørover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg nevt tildligere. Messa skal kåra va _DE_ syns er nord norgest fineste bil. Dette blir da kalt nord norgest fineste for det er kun snakk om nord norge! Enkelt og greit! Sier det ikke flere ganger:p hehe

Jeg kan ikke noe for at de i tromsø ikke greier og få igang noe.

Evt. da får du få igang noe selv.

Klar skulle gjerne hatt dette i tromsø. Men, lite vi får gjort med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider