GT-555 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Får ta med R34 Gt-r da;) så får vi se om ikke wrx blir borte:P Hmmmm?? Vi får se... Spørs om du får'n til å gå fort nok rundt! :lol: Eller mente du rattlås race?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Noen som har tenkt å reise i følge fra strømmen/lillestrøm i morgen? event når på dagen? kommer fra årnes,og er sikkert den eneste herfra som skal dit herfra... Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Les FØRSTE post så er det satt opp kolonne fra Lillestrøm Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 JAJA,,, sitter på jobb så leser mellom kundene,så det gikk dårlig og lese fort.. nå så jeg det,kl 16.00 fra shell på lillestrøm... sorry bryderiet Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 2 på kanten ting som skjer på samme sted, her lukter det masse snut. :) heh, ja det her kan bli spennende. Tror jeg skal ta meg en tur dit allerede i kveld jeg, og sjekke ut forholdene. Ukult hvis det florerer av pelle-politi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hmmm... Kankje jeg tar meg en tur ! :happyhappy: Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 heh, ja det her kan bli spennende. Tror jeg skal ta meg en tur dit allerede i kveld jeg, og sjekke ut forholdene. Ukult hvis det florerer av pelle-politi. Når drar du da? Kanskje jeg tar en titte tur jeg også i den tiden ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coldbabe Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Kommer kanskje en tur...:) Siter Mvh, Elin Toyota Carolla 86- Min første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 heh, ja det her kan bli spennende. Tror jeg skal ta meg en tur dit allerede i kveld jeg, og sjekke ut forholdene. Ukult hvis det florerer av pelle-politi. Blir det no stress med pelle-politi, så kan vi jo dra til tusenfryd eller Tyrigrava, for det er jo bare rett borti gata (ikke langt unna iallefall:p) Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hmmm... Kankje jeg tar meg en tur ! :happyhappy: Kommer kanskje en tur...:) Go for it babes!! Når drar du da? Kanskje jeg tar en titte tur jeg også i den tiden Veit ikke, regner med det blir mellom 9-11 på kvelden idag engang. Tenkte å se etter pelle-polis og disse psytrance folka, vet jo aldri hva som møter en... Til 240råner: ja er en mulighet med tyrigrava/ tusenspy, vi får se, eller så er det jo en parkering ved hvervenbukta også. Med plen og greier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 kommer :) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Kan vi avtale Tyrigrava som backup?? Så flest mulig får med seg det! eller noe annet sted i nærheten? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HATTIS Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Er dere redd for Pelle-P: Kom til Brumunddal. Her har vi tillatelse til å brenne dekk i morgen:-) http://www.ACBCB.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hva med Tusenfryd, siden det er 3 muligheter å komme seg dit fra Inger'n. Er liksom ikkeno stress for onkel om alle kjører samme vei, er bare følge etter. Tusenfryd er litt lengre unna, men er ikke snakk om mye. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Er dere redd for Pelle-P: Kom til Brumunddal. Her har vi tillatelse til å brenne dekk i morgen:-) http://www.ACBCB.com Litt vel langt å dra da. Er jo ikke akuratt snakk om rett borti gata fra Ingjerstrand til Brummendal. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg