Gå til innhold

Streetmeet ingeirstrand 23 sept.

Ranger emnet

240Råner

Anbefalte innlegg

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

2 på kanten ting som skjer på samme sted, her lukter det masse snut. :)

heh, ja det her kan bli spennende. Tror jeg skal ta meg en tur dit allerede i kveld jeg, og sjekke ut forholdene. Ukult hvis det florerer av pelle-politi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, ja det her kan bli spennende. Tror jeg skal ta meg en tur dit allerede i kveld jeg, og sjekke ut forholdene. Ukult hvis det florerer av pelle-politi.

Blir det no stress med pelle-politi, så kan vi jo dra til tusenfryd eller Tyrigrava, for det er jo bare rett borti gata (ikke langt unna iallefall:p)

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Kankje jeg tar meg en tur ! :happyhappy:

Kommer kanskje en tur...:)

Go for it babes!!

Når drar du da? Kanskje jeg tar en titte tur jeg også i den tiden

Veit ikke, regner med det blir mellom 9-11 på kvelden idag engang.

Tenkte å se etter pelle-polis og disse psytrance folka, vet jo aldri hva som møter en...

Til 240råner: ja er en mulighet med tyrigrava/ tusenspy, vi får se, eller så er det jo en parkering ved hvervenbukta også. Med plen og greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere redd for Pelle-P: Kom til Brumunddal. Her har vi tillatelse til å brenne dekk i morgen:-)

http://www.ACBCB.com

Litt vel langt å dra da. Er jo ikke akuratt snakk om rett borti gata fra Ingjerstrand til Brummendal.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider