Kolbotn Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Blir med Jeg også... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HATTIS Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Litt vel langt å dra da. Er jo ikke akuratt snakk om rett borti gata fra Ingjerstrand til Brummendal. Det er det heller ikke fra Trondheim. Men det kommer folk derfra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Tror jeg kommer også=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Me too..... Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Jeg har fått haik med the rat mobile igjen, nå med enda mere lys! :D Vi kommer med mørket *humre ondt* Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 kommer vi, men min el bulko polo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 jeg kommer Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Okey, da sier vi at Tusenfryd blir Reserveplassen, for der er det god plass også burneplass, noe det ikke er på Tyrigrava. Skulle det bli full skjæring der også så har vi alltids hvervenbukta og Tyrigrava igjen, men de plassene tror jeg ikke at vi kommer til å måtte ty til så lenge vi holder oss litt i skinnet å oppfører oss innen for rimelige grenser. :) Dette blir nok mitt siste innlegg før treffet ettersom jeg jobber i mårra til halv fire, så håper det kommer så mange som mulig i mårra, så sees vi der ! Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Kommer kanskje en tur...:) Du skal være med meg på fylla du så du kommer nok ikke :nono: hilsen typen:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ok, jeg aner ikke hvor ingierstrand er, så jeg får prøve å henge meg på kolonna ved shellen. MEN, vi får se om jeg rekker å få tak i og få bytta dynamo reim da, den ligger i 300 små deler i motorrommet mitt, så må enten bytte eller så må ei bilforumet-babe låne meg strømpene sine. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ok, jeg aner ikke hvor ingierstrand er, så jeg får prøve å henge meg på kolonna ved shellen. MEN, vi får se om jeg rekker å få tak i og få bytta dynamo reim da, den ligger i 300 små deler i motorrommet mitt, så må enten bytte eller så må ei bilforumet-babe låne meg strømpene sine. Søk opp ingerstrand veien 30 på gulesider.no så finner du det ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 dro noen ut og sjekka åssend et var igår eller? Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Yup... jeg og volvo850 tok oss en tur. Det var litt biler på den nederste parkeringen, men likevel stor plass... så ut som den værste 'rave' festen der EVER... =P Blir å flytte de steinene ikveld da så blir det mye bedre!:happyhappy: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Okei da kommer jeg også..:D Fikk heldigvis årna med skyss denne gangen..Sist gang måtte jeg haike med en veldig snill eier av en trans am som lot meg sitte på ut fra On the run ryen. Takk for at du redda kvelden min..Kondolerer til kompisen min som jeg egentli skulle dit med, men som i stede skar 125cc sykker'n sin mens vi var på vei opp til ryen fra oppsal. Det jeg la merke til sist gang jeg sto på ryen sammen kompisen min og håpa på at et mirakel skulle skje, var at det ikke blei en skikkelig kolonne fra ryen. Den jeg blei med på var grei, men den kunne vært større. For det skulle komme biler kl 19 så vidt jeg husker. Og det kom en del biler da, men så dro dem like raskt igjen for det virka som de trodde at alle hadde dratt. Så kom den en gjeng biler ti over sju som samla seg og dro vel kvart over i en litt større kolonne. I tillegg var det enkeltbiler som kom og bare dro igjen fordi de tydeligvis også trodde alle hadde dratt. Hadde vært kult om vi VIRKELIG hadde fått til stor kolonnekjøring ut for jeg så muligheten der oppe. Noen som har forslag til noen tips om hvordan vi kan få til?? (blei litt langt detta men måtte bare få det fram :blah: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Da ses vi på Ryen, er fin den Trans Am'n :) Er ikke noe problem å få det til om folk ikke kommer og drar igjen med en gang. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg