Gå til innhold

Streetmeet ingeirstrand 23 sept.

Ranger emnet

240Råner

Anbefalte innlegg

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey, da sier vi at Tusenfryd blir Reserveplassen, for der er det god plass også burneplass, noe det ikke er på Tyrigrava. Skulle det bli full skjæring der også så har vi alltids hvervenbukta og Tyrigrava igjen, men de plassene tror jeg ikke at vi kommer til å måtte ty til så lenge vi holder oss litt i skinnet å oppfører oss innen for rimelige grenser. :)

Dette blir nok mitt siste innlegg før treffet ettersom jeg jobber i mårra til halv fire, så håper det kommer så mange som mulig i mårra, så sees vi der !

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg aner ikke hvor ingierstrand er, så jeg får prøve å henge meg på kolonna ved shellen. MEN, vi får se om jeg rekker å få tak i og få bytta dynamo reim da, den ligger i 300 små deler i motorrommet mitt, så må enten bytte eller så må ei bilforumet-babe låne meg strømpene sine.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg aner ikke hvor ingierstrand er, så jeg får prøve å henge meg på kolonna ved shellen. MEN, vi får se om jeg rekker å få tak i og få bytta dynamo reim da, den ligger i 300 små deler i motorrommet mitt, så må enten bytte eller så må ei bilforumet-babe låne meg strømpene sine.

Søk opp ingerstrand veien 30 på gulesider.no så finner du det ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da kommer jeg også..:D Fikk heldigvis årna med skyss denne gangen..Sist gang måtte jeg haike med en veldig snill eier av en trans am som lot meg sitte på ut fra On the run ryen. Takk for at du redda kvelden min..Kondolerer til kompisen min som jeg egentli skulle dit med, men som i stede skar 125cc sykker'n sin mens vi var på vei opp til ryen fra oppsal.

Det jeg la merke til sist gang jeg sto på ryen sammen kompisen min og håpa på at et mirakel skulle skje, var at det ikke blei en skikkelig kolonne fra ryen. Den jeg blei med på var grei, men den kunne vært større. For det skulle komme biler kl 19 så vidt jeg husker. Og det kom en del biler da, men så dro dem like raskt igjen for det virka som de trodde at alle hadde dratt. Så kom den en gjeng biler ti over sju som samla seg og dro vel kvart over i en litt større kolonne. I tillegg var det enkeltbiler som kom og bare dro igjen fordi de tydeligvis også trodde alle hadde dratt. Hadde vært kult om vi VIRKELIG hadde fått til stor kolonnekjøring ut for jeg så muligheten der oppe.

Noen som har forslag til noen tips om hvordan vi kan få til??

(blei litt langt detta men måtte bare få det fram :blah: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider