Gå til innhold

Streetmeet ingeirstrand 23 sept.

Ranger emnet

240Råner

Anbefalte innlegg

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg var der i 15min før jeg stakk... Nettopp ferdig på jobb, syk og ville bare hjem og sove.

Dessuten tror jeg ikke politiet hadde vært så glad av å se bilen min... Med falske skilter, uten blinklys, laservarsler, uten fanger, osv... :P

Audi S3: Har sett deg på hvert ingier-treff, rive opp asfalten, hvor mye dekk bruker du på dekk i året? :P

Men morsomt så lenge jeg var der.

Jeg synes inger treffa er kule så jeg prøver å få med meg alle treffa. men hvor mye dekk jeg bruker på dekk, vet jeg ikke men ... hvor mye penger jeg bruker på dekk... en del for å si det sånn! he he må få litt mer krefter i bilen...neste treff har jeg nok power håper jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noe for øynene!!!

<a href=th_bildeshow.jpg' alt='th_bildeshow.jpg'

Er noe tull med de andre filmene mine, men skal prøve å få dem ut

se på gutten har lekt seg med dataen der ja;) hehe.. flink gutt lars:P

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså er det deg ja.. møtte på deg ved manglerud senteret for noen uker sia.. kjørte en sølv 240.. hvor i oslo bor du hen da? er så tamt 240 miljø på holmlia :p

Bor på ekeberg, råner en del rundt på Nordstrand bla. var en stund jeg og en kompis herja nordstrand i hver vår 240. Var en del som fikk store øyne bla, på juleaften i fjor da vi kom to 240'er med en BMW 525 etter, sidelengs igjennom Sæterkrysset :D

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på kamra enda, men legger vel over i morra. Trur det ble litt for mørkt, mn vi få se hva det blir til :)

Må også takke for turen i Dodgen, var moro :pray

Yep, fint du syntes det var artig :)

Hadde det veldig gøy selv og, så det er sagt. Ser frem til neste streetmeet.

Forstillinga gikk dog til helvete, tålte ikke kjøringen... Skal se på det etterhvert.

Satte veldig pris på bildene til drunkenPETE og den lille filmsnutten, gromt at dere legger ut litt gutta!!!

240råner: makan til musikk fra deg ass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, fint du syntes det var artig :)

Hadde det veldig gøy selv og, så det er sagt. Ser frem til neste streetmeet.

Forstillinga gikk dog til helvete, tålte ikke kjøringen... Skal se på det etterhvert.

Satte veldig pris på bildene til drunkenPETE og den lille filmsnutten, gromt at dere legger ut litt gutta!!!

240råner: makan til musikk fra deg ass!!!

Var det positivt men eller ? :p

Sleit litt med lite strøm på batteriet, også er ikke forsterkeren på hattehylla kraftig nok til å drive JBL Decadene mine på hattehylla ordentlig, men det blir nok fiksa på når jeg begynner å jobbe om et par uker :D

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt "ekstrem" noe av den musikken din, men spilte jo høyt og bra, så lagde jo bra liv (og forstyrra psytrance folka...?) hehe :D

hehe.. men da var jo alt som det skulle da hehe... :P

Målet for neste streetmeet er å kunne spille enda høyere og hardere :D

Sånn bare som en kuriositet så var dette svar nr. 240 hvis noen lurte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider