Kong-Erik J Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 He he. Det siste var litt tøft bilde av rumpa mi:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Bra bilder drunkenPete!Likte hvordan du fikk med lyset i the rat mobile :D Takker for feedback;) He he. Det siste var litt tøft bilde av rumpa mi:) jeg digger det bildet:) hehe (er fra ryen tunnellen) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jeg digger det bildet:) hehe (er fra ryen tunnellen) *pirkepirke* Bryntunellen :) hhe Tøffe bilder! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 *pirkepirke* Bryntunellen :) hhe Tøffe bilder! :) hehe sorry;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ble det noe av bildene der max senk sto opp av takluka på vei hjem? Hadde vært morro og sett dem også:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ble det noe av bildene der max senk sto opp av takluka på vei hjem? Hadde vært morro og sett dem også:) Dessverre:( var for mørkt!! er vanskelig å ta bilder sånn, ihvertfall når bilen er senket så mye! hehe klarer ikke holde cammen stille! jeg fikk 2 brukbare, av den A6'en! Legger de ut i morgen Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Du er flink til og ta bilder altså!!! Også tok du et bilde av meg og brodern da vi kom:win har du flere bilder av den gidder du å ta kontakt?? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Blir bra når vi får senka bilen din litt ihvertfall, nå er fronten høyere ser jeg. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ser det ganske bra fra siden ja... må få noe stivere på velte petter også;) Blir litt enklere og kontrollere da hehe. Kunne kanskje gått opp til 19" Skal bli spennende! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ser det ganske bra fra siden ja... må få noe stivere på velte petter også;) Blir litt enklere og kontrollere da hehe. Kunne kanskje gått opp til 19" Skal bli spennende! Blir bra når vi får på div. deler, da kan jo du også komme deg utpå på Ingerstrand :D Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-DoGG Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hehe pene bilder drunkenPETE! bildene av corollan min blei faen meg heftige... med mindre du har copyright på de bruker jeg gjerne et av dem i avatar'n min jeg :D:D:D Siter The Rat-Mobile: Toyota Corolla 1.6DX 87mod :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 heheh... gleder meg til du får delene 'Stay tuned' :win Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hehe ;) finebilder ,og et av meg og brodern i den Ford proben også. Må si er ikke noen ford fan, men den probe. må være en av Norges peneste. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hvem kjørte foresten den svarte E30 caben? Noe info om hva som lever under pansert på den? Meget fin bil. Bilen til en kamerat dette. Orginal M3, jævla fin bil. Noen som har film av lancian? Han som var flinkest synes jeg... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Tøft. Går ikke mange orginale M3 caber rundt i norge ville jeg tro:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg