Harrykladdina Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Yay, flere øvelseskjørere:Pvirka som jeg var den eneste som hadde L sist(eller så var resten bare for flaue:P) Hehe:) jepp, du er ikke aleine:) Siter play the life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 da er et nesten 16mil å kjøre.... hmmm Eva skal innover lørdag,du kan ve ikke være noe dårligere ;) Ikke lange turen fra Lillestrøm da. 10-15 min bare. Noen flere som vurderer turen da? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Eva skal innover lørdag,du kan ve ikke være noe dårligere ;) Ikke lange turen fra Lillestrøm da. 10-15 min bare. Noen flere som vurderer turen da? Arranger kolonne fra lillestrøm eller no da, så er det sikkert fler som melder interesse med engang :drive2 Satt opp kolonne fra lillestrøm og ryen jeg så får folk møte opp å henge seg på. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Arranger kolonne fra lillestrøm eller no da, så er det sikkert fler som melder interesse med engang :drive2 Satt opp kolonne fra lillestrøm og ryen jeg så får folk møte opp å henge seg på. er så med der :) bare jeg får bilen min fra verkstedet :) ps når klokkeslett snakker vi da ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hva med shell/mcdonalds på strømmen istedenfor lillestrøm a?:p Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Synd det var denne lørdagen, skal jobbe da :( Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Synd det var denne lørdagen, skal jobbe da :( Æhh, ta en 3 dagers, Norge har jo mest syke så man må jo passe på at statistikken holder mål :op: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 er så med der :) bare jeg får bilen min fra verkstedet :) ps når klokkeslett snakker vi da ? Klokkeslett og annet står øverst i tråden. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=138117 Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hva med shell/mcdonalds på strømmen istedenfor lillestrøm a?:p Hva med et lite kompromi ? Shell lillestrøm via shell strømmen ? høres det bedre ut ? Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 http://www.opensourcefestival.info/info.html Ser ut som om vi har musikk til treffet da :spin Får håpe det ikk er så mange biler parkert der da :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Sterke saker! Stiller så klart.. muligens ny bil på gang... ;) Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 http://www.opensourcefestival.info/info.html Ser ut som om vi har musikk til treffet da :spin Får håpe det ikk er så mange biler parkert der da :puke: Ja, kan bli intressant det, men er lov å håpe at folk er så redde for bilene sine at de flytter dem når vi kommer å begyner å burne å har det morro :p Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Kan ikke noen stikke å låse den øverste plassen med kjetting, så bare låser vi opp når treffet starter på lørda'n. Da er hvertfall burneplassen sikra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg kommer med 3 biler til :):) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kan ikke noen stikke å låse den øverste plassen med kjetting, så bare låser vi opp når treffet starter på lørda'n. Da er hvertfall burneplassen sikra :D Den er "låst" allerede etter hva jeg har hørt så ligger det visst nok no steiner i veien, men de flytter vi bare, så jeg tror vi slipper å ha andre andre biler på burneplassen enn oss. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg