240Råner Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 høres bra ut med lillestrøm shell, via shell strømmen og så innom ryen? For å få lengs mulig kolonne inn til ingeirstrand :P Men for all del om du ikke har tid eller gidd, eller om du ikke rekker fram til kolonna starter, så er det jo bare å kjøre rett til ingeirstrand. Men er jo litt tøfft å kjøre kolonne med masse biler da :D Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Playboy skodan Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Blir det no kolonne fra ski?? Jeg kommer hvertfall!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Blir det no kolonne fra ski?? Jeg kommer hvertfall!!! Kollone fra ski? Trenger man det da, er jo ikke akkurat lange biten Kommer nok jeg å, sammen med andre biler fra siggerudskogen..... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Helvete, fattern ville ikke være med(ja, bare le=) hakke lappen nei). så haiker med en kompis, etter all sannsynlighet(300zx) Vil på streetmeet:D Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kollone fra ski? Trenger man det da, er jo ikke akkurat lange biten Kommer nok jeg å, sammen med andre biler fra siggerudskogen..... Høres greit ut, møtes på vest parkeringa som vanlig? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kolonne fra Bærum eller? Jeg kommer med kamera.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King of Cali Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kan ikke noen ta å filme litt også??? Det hjelper litt på oss som må jobbe på lørdagen :D Siter Toyota Camry 2.0 XLi 1989 modell ( http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139246) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hvis folk vil ha kolonne fra evt. Ski, Bærum eller andre steder så sett opp tid og sted så setter jeg det opp på lista øverst i tråden så alle får se det sånn at det kanskje kommer enda flere :D Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 La oss si, oppmøte i Ski kl.16.30 da? Vestparkeringa ved tog st. alle vet hvor det er... :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Avreisetider for kolonner: -Shell Lillestrøm Avreise 16:00 til Shell på Strømmen -Shell Strømmen Avreise 16:10 til Esso på Ryen -Esso på Ryen (Oslo) Avreise 16:30 Tror du burde trekke det ut litt. Kommer jo litt ann på hvor mange vi blir men 10 min fra lillestrøm til strømmen og 20 min til avreise på Ryen igjen kan bli litt snaut hvis det går i kolonne. Når vi kommer til Ryen så skal vel alle fra Oslo vest henge på også??? Eller kjører dem direkte? Sett av litt lenger tid for hvert sted så alle rekker å komme seg fra A til B til C til D Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Tror du burde trekke det ut litt. Kommer jo litt ann på hvor mange vi blir men 10 min fra lillestrøm til strømmen og 20 min til avreise på Ryen igjen kan bli litt snaut hvis det går i kolonne. Når vi kommer til Ryen så skal vel alle fra Oslo vest henge på også??? Eller kjører dem direkte? Sett av litt lenger tid for hvert sted så alle rekker å komme seg fra A til B til C til D I følge tidene jeg fant på gulesider så skulle tia jer har satt opp mellom de plassene være dobbelt så lang som det gulesider mente det tar, men hvis du mener det skulle bli veldig knapt så kan vi sikker sette avgangen fra Ryen til 10 min senere om det høres bedre ut ? Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Lillestrøm 16:00 Strømmen 16:15 Ryen 16:45 Da rekker vi liksom å kjørre innom de forskjellige stedene og få med folket og dra samlet videre igjen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Lillestrøm 16:00Strømmen 16:15 Ryen 16:45 Da rekker vi liksom å kjørre innom de forskjellige stedene og få med folket og dra samlet videre igjen. Hehe.. ja siden dere er såå treige så skal endre det jeg :P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 He he. Er vel ikke snakk om å være trege men å dra samlet og kjøre kolonne og ha det morro. Er jo ikke vits i å stresse da? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Sånn da skulle det være bra ? :) Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg