Gå til innhold

Streetmeet ingeirstrand 23 sept.

Ranger emnet

240Råner

Anbefalte innlegg

høres bra ut med lillestrøm shell, via shell strømmen og så innom ryen?

For å få lengs mulig kolonne inn til ingeirstrand :P

Men for all del om du ikke har tid eller gidd, eller om du ikke rekker fram til kolonna starter, så er det jo bare å kjøre rett til ingeirstrand. Men er jo litt tøfft å kjøre kolonne med masse biler da :D

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helvete, fattern ville ikke være med(ja, bare le=) hakke lappen nei).

så haiker med en kompis, etter all sannsynlighet(300zx)

Vil på streetmeet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk vil ha kolonne fra evt. Ski, Bærum eller andre steder så sett opp tid og sted så setter jeg det opp på lista øverst i tråden så alle får se det sånn at det kanskje kommer enda flere :D

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avreisetider for kolonner:

-Shell Lillestrøm Avreise 16:00 til Shell på Strømmen

-Shell Strømmen Avreise 16:10 til Esso på Ryen

-Esso på Ryen (Oslo) Avreise 16:30

Tror du burde trekke det ut litt. Kommer jo litt ann på hvor mange vi blir men 10 min fra lillestrøm til strømmen og 20 min til avreise på Ryen igjen kan bli litt snaut hvis det går i kolonne. Når vi kommer til Ryen så skal vel alle fra Oslo vest henge på også??? Eller kjører dem direkte? Sett av litt lenger tid for hvert sted så alle rekker å komme seg fra A til B til C til D

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du burde trekke det ut litt. Kommer jo litt ann på hvor mange vi blir men 10 min fra lillestrøm til strømmen og 20 min til avreise på Ryen igjen kan bli litt snaut hvis det går i kolonne. Når vi kommer til Ryen så skal vel alle fra Oslo vest henge på også??? Eller kjører dem direkte? Sett av litt lenger tid for hvert sted så alle rekker å komme seg fra A til B til C til D

I følge tidene jeg fant på gulesider så skulle tia jer har satt opp mellom de plassene være dobbelt så lang som det gulesider mente det tar, men hvis du mener det skulle bli veldig knapt så kan vi sikker sette avgangen fra Ryen til 10 min senere om det høres bedre ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm 16:00

Strømmen 16:15

Ryen 16:45

Da rekker vi liksom å kjørre innom de forskjellige stedene og få med folket og dra samlet videre igjen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm 16:00

Strømmen 16:15

Ryen 16:45

Da rekker vi liksom å kjørre innom de forskjellige stedene og få med folket og dra samlet videre igjen.

Hehe.. ja siden dere er såå treige så skal endre det jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider