schizo Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Æhh, ta en 3 dagers, Norge har jo mest syke så man må jo passe på at statistikken holder mål :op: Jau, men er 100% overtidsbetalt for vi skal bygge om butikken jeg jobber i, så har egentlig meldt meg frivillig for og tjene litt ekstra penger :p Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jau, men er 100% overtidsbetalt for vi skal bygge om butikken jeg jobber i, så har egentlig meldt meg frivillig for og tjene litt ekstra penger :p Ahh, da er det bare å jobbe og stå i, kommer jo flere treff :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Her er litt inspirasjon fra siste treffet som var i August, la oss toppa heile driden! http://s108.photobucket.com/albums/n34/Eddietion/Streetmeet%20Ingierstrand%20260806/ Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Når jeg ser slike bilder, så er det ikke interessant engang.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ups.. det bilde skulle ikke være med nei.. bra du sier i fra! Riktignok var det noe søppel som lå der FØR treffet startet.. Og ikke lå det i veien for noen biler heller.. :) Sorry... :/ Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Søppel og glassflasker syns jeg folk kan klare å kaste i søppla eller ta med seg hjem igjen. Ikke vits å søpple ned mer enn den gummi'n som blir lakt igjen. :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecz Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Søppel og glassflasker syns jeg folk kan klare å kaste i søppla eller ta med seg hjem igjen. Ikke vits å søpple ned mer enn den gummi'n som blir lakt igjen. :) YES! Desto bedre det ser ut etter treffet, desto større er sjansen for flere vellykkede treff! Får holde med klager om støy èn kveld og slippe pes om all søpla som lå igjen etter oss... Siter -BMW E36 M3, 1993 -Mazda RX-7 FD, 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 YES! Desto bedre det ser ut etter treffet, desto større er sjansen for flere vellykkede treff! Får holde med klager om støy èn kveld og slippe pes om all søpla som lå igjen etter oss... Riktig tenkt:D og det så jo veldig fint ut der sist! Jeg rydda bort noen øl flasker folk kasta fra seg så det nesten knuste men ellers gikk det greit rundt der hvor jeg stod... kjipt om jeg tar dekka mine på glass og:rockets mine eller andres, kjipt uansett... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Mulig jeg kommer å legger igjen litt Toyo R gummi...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Får ta med R34 Gt-r da;) så får vi se om ikke wrx blir borte:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Sjekk ut: http://www.repeat.no/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=26789 Det blir altså psytrance + spirituel dans, og chillout alternativ psykedelia der nede, det er non-stop party som starter der i kveld og går frem til søndag klokken 12:00, altså, streetmeet med nogot attåt. :) Psytrance er hardt, men kult. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Da drar vi vekk steinene da da vi møtes på kvelden da, slik at vi har kapret plassene der oppe hvertfall... ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurbo Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 jeg kommer hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Blir moro å se hvor lenge de vil ha oss der da. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 2 på kanten ting som skjer på samme sted, her lukter det masse snut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg