Gå til innhold

Bilder: Originalt "veigrep" vs. "242R6 - Nå med masse offtopic!

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor ser alle bilene ut som de skal velte? dere må putte litt penger i oppheng også, ikke bare 6sylindra motorer og turboer + chip og farga dyser..

De to andre volvoene var helt org... utenom veltebur i den ene..

min krenger heller lite, har brukt litt cash i det under bilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man ser på bilene, så skjønner man jo fort at dette er budsjett-biler..hehe, understell koster masse penger, og blir ikke "mer" blårøyk av potte stivt understell og B230F-motor.

 

skikkelige budsjettbiler er rein ratting med mjukt understell og mer hester enn forsvarlig ihht bilens tilstand;)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes alle der krenga mye jeg dabutcher.. inkl den grønne. men betydelig forskjell fra helt org. men skal jo fint lite til.. utrolig at de gidder å kjøre svinger med org 240. :)

 

budsjett understell på min og. ebay dempere, og fjær greier. krenger fortsatt litt mye synes jeg.. :P

 

IMG_7062.jpg

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes alle der krenga mye jeg dabutcher.. inkl den grønne. men betydelig forskjell fra helt org. men skal jo fint lite til.. utrolig at de gidder å kjøre svinger med org 240. :)

 

budsjett understell på min og. ebay dempere, og fjær greier. krenger fortsatt litt mye synes jeg.. :P

 

IMG_7062.jpg

du kjører på motorvei på det bildet der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår