Gå til innhold

Bilder: Originalt "veigrep" vs. "242R6 - Nå med masse offtopic!

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Vel, nå skal ikke du ta alt jeg skriver helt bokstavelig da Frode. Syns bare ikke du bør kritisere noen som kjører på banen, når du ikke kjører selv. Det forstår du, og vi trenger ikke krangle om det.

Et annet poeng er at man bør kunne tørre å bruke bilen da. Hvis jeg var så redd for bilen min som du er, så hadde jeg aldri kunnet bruke den. Regner med du aldri tør bruke den til Lagunen? Hehe! Der skjer det mye rart gitt. Men, nok om det.

vet ikke om du har merket det men eg bruker builen min om vinteren... og tro meg den blir endelig kjørt. Har hatt mye rot nokk med politiet pga drifting i rundkjøriner. Men la oss ikke krangle om det... hehe

Syns du bare hakker litt for lett på folk. I allefall meg. Eg skulle gjerne kjørt på bane. Men akkurat for tiden så e sant og sykt nok politiet etter meg for å sjekke at eg bytter fra mine 225 dekk til 215 som det står i vognkortet at eg skal ha. Eg vil ikke i tillegg til dette risikere å få bot pga slitte bak dekk.

Men eg lover deg og alle andre at bilen min skal nok bli å se på bane når eg blir ferdig med mitt nye motor prosjekt. Om den kommer til å stå i 740 er for tiden uvisst.

Til dabucher så må eg si det at det er utrolig at du klarer å på peke at det eg sa "Jeg synest du går litt langt nå, med insinueringer om vold, m.m.

" på noen som helst måte kunne bli anntenkt som vold.

Nebb er noe fulgler har. :) Har ikke sett at Colli har noe nebb. Hehe.....

bane kjøring vet eg er gøy det.

Men det går ann og kjøre fort på veiene og. Der det er trygt for de sivile. Mitt liv bestemmer eg selv over. Eg kjører alltid med vet når folk sitter på og når eg kjører blant folk. Andres liv er mer enn gull verd.

Men eg syns vi alle skal bli venner eg.

Eg har ikke andre biler enn den stakkars volvoen eg har. Det er den første bilen eg kjøpte. Og mine gode venner frykter at eg kommer til å ta den med i graven. hehe.... Nei den skal nok gå i arv.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når vi kommer over på diskusjoner om hvorfor 6'er, så kan jeg vel si at helt siden jeg så den sorte med twinturbo i bilsport (2000 eller 2001?), så fant jeg ut at det var drømmen.

Ha en videre fin kveld!

Ja, la oss alle ha en videre fin kveld, og ikke krangle om ... Volvo?!

Ta heller en titt på forbildet til Olav: http://ravnan.net/bilder/volvo/242twinturbo/index.htm

242twinturbo_1.jpg

242twinturbo_2.jpg

242twinturbo_3.jpg

242twinturbo_4.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider